@mojemirabelki: To jest znana od lat przypadłość kompilatorów Intela. Wiadomo, że dużo graczy ma procesory AMD, i firma produkująca gry powinna wziąć to pod uwagę. ( ͡°͜ʖ͡°)
@szczurozjadacz: Żeby chociaż ten kreator był wypasiony. Tak naprawdę to po kilka opcji do wyboru na każdą część ciała i tyle. A jak człowiek chciałby pograć otyłym karłem z wodogłowiem i wielkimi stopami to nie może (╯︵╰,)
@zahabi: Ale tu chodzi o grę RPG, a gracze erpegów lubią mieć dużą swobodę kreowania postaci. Nawet takich bardzo porąbanych. Ludzie na poważnie nastawiali się na to, że w samym kreatorze spędzą wiele godzin.
Chodzi o to, że CDPR chwalił się jaki to będzie mega kreator postaci, a w rzeczywistości jego możliwości są bardzo ograniczone i sprowadzają się do takich rzeczy jak wybór między 3 wilkościami siuraka. Ale jak już chciałbyś
Użycie CPU przed wykonaniem triku poniżej natomiast odpowiedź na to czy rzeczywiście pomogło dodam jakiś czas późnij pod swoim postem poniżej ( ͡°͜ʖ͡°)
@ElManiure: @g__t: chwile pograłem i oto zmiany, widać że rdzenie się ruszyły, czy dało mi to jakiś wpływ na wydajność? myślę że z 3 fps więcej mogło dać bo mam fps counter od shadoplaya i widzę ( ͡°͜ʖ͡°) ale nie jest to jakieś konieczne, chyba że gra komuś działa naprawdę tragicznie i walczy o każdy fps
Twórcy gier korzystają z dziesiątek, jeśli nie setek zewnętrznych bibliotek i programów, nie są oni od tego aby ten program testować a go używać zgodnie z dokumentacją.
Owszem tworzy się do nich testy, ale zazwyczaj ludzie nie są w stanie w zewnętrznym kodzie sprawdzić czy dane zachowanie to błąd czy specyfika danej funkcji/sprzętu.
Plany CPD zniweczone. Za kilka dni miała pewnie wyjść "optymalizacja kodu silnika graficznego polepszająca wydajność na procesorach AMD", a tutaj jakiś bezczelny geek sam to ogarnął i co gorsza podzielił się tą wiedzą ze społecznością graczy ( ͡°͜ʖ͡°)
Sprawdziłem to rano na swoim starawym AMD i różnicę faktycznie widać gołym okiem. FPS skoczyły mi do stabilnych 40 na średniej grafice. Najważniejsze dla mnie teraz by naprawili to ohydne doczytywanie się tekstur i ogarnęli fizykę, która raz działa a raz kompletnie ( ͡°ʖ̯͡°)
Taka prosta naprawa i nie wpadł na to żaden genialny programista 15k z cd projekt? To za co oni tyle zarabiają bo na pewno nie za kompetencje? Bugfest jakim jest Cyberpunk pokazuje, że to jacyś dyletanci. Tak jest zresztą w całej branży IT. Programista to najbardziej przepłacony w stosunku do jakości pracy zawód na świecie.
Taka prosta naprawa i nie wpadł na to żaden genialny programista 15k z cd projekt? To za co oni tyle zarabiają bo na pewno nie za kompetencje? Bugfest jakim jest Cyberpunk pokazuje, że to jacyś dyletanci. Tak jest zresztą w całej branży IT. Programista to najbardziej przepłacony w stosunku do jakości pracy zawód na świecie.
@Zawulon: gamedev przepłacony? xD Ze wszystkich rodzajów programistów są chyba najgorzej opłacani, umiejętności muszą mieć spore
Naprawde zaskakujące. Gra wychodzi, bug na bugu, ludzie kupują gry a kurs akcji spada. W niedziele na reddicie info, jak zpatchować umyślnie zostawiony bug ktory spowalnia o ~10-15%.
Przecież już są testy, że po wyłączeni wątkowości w procesorach AMD dostajemy kopa w fps nawet o 60%.Chodzi o to, że AMD wyprzedziło rzeczywistość i ich CPU nie potrafią być wykorzystane w pełni możliwości gdy pracują w układzie 1 rdzeń 2 wątki.Jak wyłączymy SMT to nagle 1 rdzeń 1 wątek w Cyberpunk 2077 oznacza wzrosty wydajności przy tej samej karcie graficznej o kilkadziesiąt procent.
Komentarze (201)
najlepsze
"Fallout standards"
0: 75 30 jne 0x32
2: 33 c9 xor ecx,ecx
4: b8 01 00 00 00 mov eax,0x1
9: 0f a2 cpuid
b: 8b c8 mov ecx,eax
d: c1 f9 08 sar ecx,0x8
Pisiorek ( ͡° ͜ʖ ͡°)? Wszystkie fundusze ładujemy w jego kreator!
Chodzi o to, że CDPR chwalił się jaki to będzie mega kreator postaci, a w rzeczywistości jego możliwości są bardzo ograniczone i sprowadzają się do takich rzeczy jak wybór między 3 wilkościami siuraka. Ale jak już chciałbyś
Użycie CPU przed wykonaniem triku poniżej natomiast odpowiedź na to czy rzeczywiście pomogło dodam jakiś czas późnij pod swoim postem poniżej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
myśle, że jeśli CPU był bottleneckiem to po tym fixie już nim nie jest
@dranz_: Jakbyś miał gorszy procesor to byś miał różnice. W twoim przypadku ewidentnie ograniczeniem jest słaba karta graficzna.
'
Twórcy gier korzystają z dziesiątek, jeśli nie setek zewnętrznych bibliotek i programów, nie są oni od tego aby ten program testować a go używać zgodnie z dokumentacją.
Owszem tworzy się do nich testy, ale zazwyczaj ludzie nie są w stanie w zewnętrznym kodzie sprawdzić czy dane zachowanie to błąd czy specyfika danej funkcji/sprzętu.
No gratuluje. Zrób ITIL - może zrozumiesz czemu gadasz głupoty.
Stażyści może nie. Ale po to masz seniorów.
Moze co zacznę - Xeon e5-2640 (2500, 6c), GTX970. W niektórych lokacjach da radę włączyć ultra przy stabilnych 15 klatkach ;)
Ale na średnich/niskich da się grać... (choć pewnie zależy od lokacji)
@Zawulon: gamedev przepłacony? xD Ze wszystkich rodzajów programistów są chyba najgorzej opłacani, umiejętności muszą mieć spore
W końcu procesor wykorzystuje prawie 100% mocy.
@NaopaK: Ryzen 2600
W niedziele na reddicie info, jak zpatchować umyślnie zostawiony bug ktory spowalnia o ~10-15%.