Mam duże powody do tego by sądzić, że jesteś w sporym błędzie.
1. Na pewno będzie się kojarzył lepiej niż ten z lokatami bez sensu. Abstrah!%ąc od mBanku nie wiem jak coś takiego palnąć jak większość społeczeństwa wychowała się w czasach gdy lokata była jedyną opcją.
2. Pierwsze skojarzenia to: bank bez opłat - tani - mogę zaoszczędzić, a jak mogę zaoszczędzić to już jest fajnie.
Krecik jednak trochę racji ma. Banki zawsze kojarzyły się z nobliwymi instytucjami, a bardzo odważne posunięcie mBanku próbuje ten stereotyp przełamać i nie wiadomo co z tego wyniknie. Być może któryś z konkurentów wystąpi z równie celną kampanią, podkreślającą 'śmieciowy' wizerunek mBanku. :)
Usuń, to pal licho, ale można w banalny sposób zabezpieczyć sie przed duplikatami zwyczajnie dodając ograniczenie max 1 post na 10-30 sekund. Albo jeszcze łatwiej deaktywować przycisk "Wyślij" po jednym kliknięciu.
Komentarze (31)
najlepsze
Reklamy jak wiadomo są kluczem biznesu, np. taka bardzo przyciąga uwage :)
jak sie teraz mBank bedzie kojarzył ?
Co najmniej słabo :-)
1. Na pewno będzie się kojarzył lepiej niż ten z lokatami bez sensu. Abstrah!%ąc od mBanku nie wiem jak coś takiego palnąć jak większość społeczeństwa wychowała się w czasach gdy lokata była jedyną opcją.
2. Pierwsze skojarzenia to: bank bez opłat - tani - mogę zaoszczędzić, a jak mogę zaoszczędzić to już jest fajnie.
3. Reklama zmusza do myślenia i