Żeby to było takie proste... Przecież rpm może być wielokrotnością fps a i tak taki efekt zajdzie. W dodatku przy np 6 łopatach wirnika to fps= rpm + 1/6 (lub 2/6, 3/6 itd) też da ten efekt
@HakerzyUkradliMiNicka: Nie mogę się z Tobą zgodzić niestety... Ustawienia FPS w każdym sprzęcie są ubogie - mamy 2 standardy na świecie - u nas 25 fps u imperialistów 30fps... Ustawić możesz jedynie wielokrotność tych standardów... Zrób proste doświadczenie... Znajdź telewizor/monitor kineskopowy i nagraj go tak, żeby nie było widać na nim pasów odświeżających obraz... Ciekaw jestem czym będziesz manipulował, jak nie shutter speed'em ?!?!
@Robak_1978: Zeby miec efekt smigla stojącego w miejscu musisz miec fpsy zgrane z obrotami silnika. W innym wypadku łopatki beda pojawiac sie w roznych miejscach. Czaś naświetlania będzie decydować tylko o stopniu rozmycia. Prosty eksperyment myslowy: kamera robi 1 FPS a silnik 1 RPS. W efekcie w momencie zdjęcia smiglo bedzie zawsze w tym samym miejscu bo zatoczy pełny obrót i bedzie wydawac sie nieruchome. Regulując czas naświetlania będziez miał je
Komentarze (16)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Żeby to było takie proste... Przecież rpm może być wielokrotnością fps a i tak taki efekt zajdzie. W dodatku przy np 6 łopatach wirnika to fps= rpm + 1/6 (lub 2/6, 3/6 itd) też da ten efekt
Tam trzeba wszystko przymocowywać do ziemi, żeby nie odpadło.
PS Filmik jest odwrócony
Oczywiście, rozmazanie o którym piszesz - to
Prosty eksperyment myslowy: kamera robi 1 FPS a silnik 1 RPS. W efekcie w momencie zdjęcia smiglo bedzie zawsze w tym samym miejscu bo zatoczy pełny obrót i bedzie wydawac sie nieruchome. Regulując czas naświetlania będziez miał je