Niemcy - lockdown, Francja - lockdown, Czechy - lockdown... PL - rząd chce wprowadzić lockdawn - kcom nas zniewolić, lockdawn bo protesty, druga Białoruś, firmy popadajo.
Niech nikt tego nie odbierze jako atak, tak po prostu głośno myśle: czy zawsze najnowsze autokary (i w ogóle floty) są konieczne? To kosztuje absurdalnie dużo ale nie ma bariery wejścia tylko później miesieczne zobowiązania. Wszystko super dopóki właśnie coś nie posypie płynności finansowej. Rozumiem że pewnie też normy emisji spalin, samo spalanie - to popycha do nowych maszyn - ale czy to aż tak konieczne?
@Saeglopur: Tak jak napisał @Matju86: Jedziesz w trasę np. do Francji starym gruchem i psuje się w połowie drogi z pełnym obłożeniem... Ciekaw jestem tez jak to wygląda w przypadku bardzo starego taboru i opłatami za granicą za przejazdy/wjazdy w jakieś płatne strefy (nie znam się aż tak dobrze więc może i tu jest coś na plus nowszego taboru). Dodatkowo koszty paliwa. Nowszy tabor to mniejsze spalanie. Dochodzi
@Saeglopur: no wlasnie o to chodzi w leasingu, ze dostajesz nowke sztuke, ale masz ryzyko ze to nie twoje i jak cos pojdzie nie tak to musisz oddac, ale w polsce jak w lesie. Biere w leasing nowa fure, a jak cos pojdzie nie tak to panstwo pomoz ( ͡°͜ʖ͡°)
@kacper-gorski-12: z odbytu. samolot opłaca się remontować do pewnego momentu, jednak jest on dość odległy w czasie, obserwując rynek wydaje mi się że jest to granica ok. 30 lat (wchodzą normy hałasu na coraz większej ilości lotnisk, itd.), ale zwróć uwagę że wyremontowany samolot wygląda praktycznie jak nowy, dla zielonego klienta w zasadzie nie do odróżnienia bo samoloty w danym modelu tłucze się przez wiele lat.
Komentarze (212)
najlepsze
Takie zlewarowanie biznesu sypie się dokładnie
autobus można naprawić bardziej
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora