Przestraszyli się... ktoś z InPost, z marketingu czy nawet wyżej, musiał zaakceptować taką formę reklamy, to nie jest tak że agencja sobie wstawia co chce.
@KazPL: doskonały przykład, że na polityce i religii nie robi się marketingu, choćby nie wiem co. Jakiegoś copywritera poniosło, a teraz przypau na całej linii. Inpost podpadł rządzącym i opinii publicznej jedną akcją.
@jdef90: Jak najbardziej się robi i robią to bardzo dobrze. Wszystko zgodnie z planem marketingowym: najpierw reklama teraz taktyczne wycofanie i temat wciąż w obiegu. I oto chodzi
Tutaj widać coś innego. Te wszystkie kampanie, wykorzystywanie memów w postach reklamowych, teksty, że "InPost umie w internety", a okazało się, że po prostu siedzi tam pewnie jakiś zgredol i zwyczajnie wybiera to, co jest na czasie na jakichś grupkach memowych i bez zastanowienia przerabia to na reklamę. A, że właśnie "nie umiom w intetrety", to i wyczucia nie mają na co mogą sobie pozwolić, a na co nie i potem kończy
We need to go deeper: w myśl idei "nie ważne co mówią, byle mówili", być może agencją marketingową, która ich obsługuje, zaraz zainteresują się inne firmy chcące robić kreatywne i zabawne reklamy, a całość była z góry zaplanowana xD Skorzystać mógł zarówno InPost jak i agencja - win-win.
Tak, wstawili, spamowany był wykop tym, teraz niby usunęli i że ktośtam wstawił, ale my nie wiedzieliśmy. To było bardzo zamierzone i wiedziałem, że tak szybko rozprzestrzebniają reklamę, bo zaraz ściągną.
@orczysty: dorwałem, dla zaintersowanych cała odpowiedź:
Obsługująca nas agencja marketingowa wykazała się zbyt dużą inwencją. Reakcje na post ewoluowały w kierunku, którego sobie nie życzyliśmy. Dlatego post został usunięty - tłumaczy lakonicznie w przesłanej Fakt.pl odpowiedzi Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPost.
Komentarze (82)
najlepsze
@beconase: cipkę lwicy lewicy?
Zabolało ich że jakieś pisowskie przygłupy ich zbojkotują i straty oszacowane na 0.2137zł?
Te wszystkie kampanie, wykorzystywanie memów w postach reklamowych, teksty, że "InPost umie w internety", a okazało się, że po prostu siedzi tam pewnie jakiś zgredol i zwyczajnie wybiera to, co jest na czasie na jakichś grupkach memowych i bez zastanowienia przerabia to na reklamę. A, że właśnie "nie umiom w intetrety", to i wyczucia nie mają na co mogą sobie pozwolić, a na co nie i potem kończy
A dla tych miernot u władzy, posypują się teraz na pokaz popiołem. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Obsługująca nas agencja marketingowa wykazała się zbyt dużą inwencją. Reakcje na post ewoluowały w kierunku, którego sobie nie życzyliśmy. Dlatego post został usunięty - tłumaczy lakonicznie w przesłanej Fakt.pl odpowiedzi Wojciech Kądziołka, rzecznik prasowy InPost.
@orczysty: Znowu opos? ( ͡° ͜ʖ ͡°)