Sprzedaż Gazety Wyborczej spadła o 32% r/r. Wśród największych wzrostów GPC.
Rozpowszechnianie płatne "Gazety Wyborczej", wydawanej przez giełdową Agorę, w sierpniu zmniejszyło się rok do roku o 32 proc. do 65,1 tys. sztuk. W porównaniu z lipcem "Wyborcza" zanotowała spadek o 2,2 proc.
mastalegasta z- #
- #
- #
- #
- 70
- Odpowiedz
Komentarze (70)
najlepsze
Spadlo im o dwadzieścia parę tysięcy egzemplarzy, wzroslo o czterdzieści kilka tysięcy prenumerat cyfrowych.
Finansowo może to się nie domykać, ale liczba czytelników der facto rośnie.
Ja na przykład papierowej bym nie czytał. A cyfrowa to wychodzą jakieś grosze dziennie, mogę tyle zapłacić nawet jeśli jedynie co któryś tekst jest w dzisiejszych
@noitakto: Raczej o należącą do Agory firmę AMS. To chyba największa (lub przynajmniej jedna z największych) firma reklamy outdoorowej w Polsce.
Komentarz usunięty przez moderatora