Wykop efekt! PLAY przywłaszczył mój sprzęt i ciągle nalicza za niego opłaty.
Jak zrazić do siebie klienta, który był zadowolony z Twoich usług od wielu lat? Jak skutecznie zrobić go na kasę przy pomocy hasła "wypróbuj naszą usługę bez zobowiązań"? PLAY chętnie Cię nauczy tej sztuczki! Przeczytaj moją historię poniżej. TL;DR poniżej
majk3l z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 106
Komentarze (106)
najlepsze
Nie trać czasu na infolinię, tylko pisz do UiKOK'u, mi pomogli bardzo sprawnie i PLAY przepraszał i anulował wszystkie błędnie naliczone faktury.
Powodzenia
Jeżeli w ciągu 14 dni zwróciłeś dekoder a PLAY nadal nalicza opłatę oznacza to że pracownik dokonał w systemie zwrotu sprzetu, lecz nie dokonał zwrotu uslugi.
Z pewnością zrobił to nie umyśle.
W prawym dolnym rogu masz nr SID konsultanta na dokumencie zwrotu użyczenia.
Podejdź na spokojnie do tego salonu lub do innego salonu
Poproś ładnie bez emocji o zgloszenie, powedz ze juz wiele lat jestes w play tylko się
pojechalem do salonu dostalem nowa karte w ciagu kilku godzin powinna dzialac max 24
kolejnego dnia nadal nie dzialala wiec pojechalem do innego salonu
a tam ze w systemie nawet nie ma informacji ze dzien wczesniej mi wymienili karte
dostalem nowa i po kilku minutach dzialala ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
Także już w ogóle mindfuck.