Wykop efekt! PLAY przywłaszczył mój sprzęt i ciągle nalicza za niego opłaty.
Jak zrazić do siebie klienta, który był zadowolony z Twoich usług od wielu lat? Jak skutecznie zrobić go na kasę przy pomocy hasła "wypróbuj naszą usługę bez zobowiązań"? PLAY chętnie Cię nauczy tej sztuczki! Przeczytaj moją historię poniżej. TL;DR poniżej
majk3l z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 106
- Odpowiedz
Komentarze (106)
najlepsze
@Sixers: heh. Patostreamerzy sami się nie utrzymają.
Na pewno Ci wszystko oddadzą tylko jest biurokracja decyzyjna.
Wyślij normalnie listownie reklamację na adres P4 sp zoo, napisz, że prosisz o zwrot z odsetkami w ciągu 10 dni, w przeciwnym wypadku poprosisz o pomoc urząd ochrony konsumentów i jeśli sytuacja będzie tego wymagać złożysz sprawę do sądu.
I już.
Za takie anty reklamy możesz prawnie
@McMac: Tak, wzywając ochronę.
Stanowczo powiedzieć ze problem ma być rozwiązany, facet ma kwitek że sprzęt został zabrany, poprosić o kontakt do ich jakiegoś supervisora i szybko by się się problem rozwiązał. Dzwonienie na infolinię nigdy nic nie daje w takich przypadkach.
To,że jakiś dzban się trafił w jednym salonie nie znaczy,że firma jest do bani.Sam piszesz,że to co podpisałeś to był niewłaściwy formularz,czyli to w salonie "załatwiono" sprawę źle.Infolinia nie może w tej sprawie nic zmienić bo w papierach (i systemie) nie ma zgodności.Próbowałeś w ogóle w innym salonie?Może kogoś kumatego byś tam trafił i jakby zobaczył,że ma stałego klienta na kilka
@SaycoRa: to raczej on mnie ukarał, bo naliczył mi kary umowne. To już była podwójnie #!$%@? akcja i jeszcze dłuższa, bardziej zawiła historia, też z covidem w tle. Taka nawet trochę z premedytacją, ale już chyba jej nie dodam, bo też zakopiesz...
@SaycoRa: o wypraszam sobie. Panie były bardzo urodziwe, uśmiechnięte i miło się z nimi gawędziło.
@fishchip: chyba jesteś pracownikiem Play kolego że takie rady dajesz.