Polskie Radio traci reklamodawców przez aferę z Trójka
Współpracę z Polskim Radiem ograniczyła spora część reklamodawców zniechęconych upolitycznieniem anten i ostatnim zamieszaniem wokół Trójki.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- #
- #
- 66
Współpracę z Polskim Radiem ograniczyła spora część reklamodawców zniechęconych upolitycznieniem anten i ostatnim zamieszaniem wokół Trójki.
Wirtualnemedia_pl z
Komentarze (66)
najlepsze
@ej-no-nie-przesadzaj: XD
Jak kiedyś dorobisz się auta lub dorosniesz to sie dowiesz że kierując samochodem nie da się oglądać netflixa.
Stacje radiowe dzięki kierowcom mają sie dobrze i nic na to chwilę nie wskazuje by sie mialo to zmienić.
Z jednej strony dobrze, bo panstwowe powinno wspierać państwowe, z drugiej strony rodzi to ogromne pole do nadużyć.
Komentarz usunięty przez moderatora
A gdyby tak jeszcze zastanowił się, czy aby własnie nie upolitycznienie doprowadziło do odebrania słuchaczom programu