Rekomendacje influencerów mają niewielki wpływ na decyzje zakupowe klientów
![Rekomendacje influencerów mają niewielki wpływ na decyzje zakupowe klientów](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1597917410HfXg5tYS70wSsYrrtLYNCX,w300h194.jpg)
Zaledwie 15 proc. konsumentów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych twierdzi, że rekomendacje wpływowych osób w mediach społecznościowych motywują ich do zakupów. Innego zdania są eksperci od influencer marketingu.
![botereq](https://wykop.pl/cdn/c3397992/botereq_3MK4ZbB5nU,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 275
- Odpowiedz
Komentarze (275)
najlepsze
Także brawo za nagłówek, ja już podziękuję za resztę artykułu
@biliard: za dużo sie naczytałeś broszurek szkoleniowych o sprzedaży czy moze robisz w tym fachu i już ci sie miesza co twój szef mówi z rzeczywistością.
Prawda jest taka że nie da się tego obiektywnie sprawdzić więc nie można powiedzieć że konsumenci są świadomi i nie ulegają reklamie tak samo jak nie da się sprawdzić czy reklamie ulegają a przynajmniej nie na skalę
No głupio by było, żeby sami o sobie mówili, że są nieskuteczni.