NIEZWYKŁA POLSKA gra JEDNEGO CZŁOWIEKA | Manor Lords
Manor Lords to średniowieczna gra strategiczna, która łączy zaawansowane, organiczne i realistyczne budowanie miast z taktycznymi bitwami na ogromną skalę. Co najciekawsze, tworzy ją zaledwie jeden człowiek. Przed Wami Manor Lords.
B.....n z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 102
Komentarze (102)
najlepsze
@zwirz: dlatego ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A później będzie kwik podobny jak przy cyberpunku jak w końcu wyjdzie, że nie spełnia oczekiwań bo wszyscy wsiedli do hype traina i pognali przed siebie wyobrażając sobie nie wiadomo co ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■
Graficznie tutaj sztos, tematycznie też fajnie bo setting jak Kingdome Come, boję się jedynie
Przy czym oczywiście ten "jeden człowiek" to jest na zasadzie, że nikt więcej nie ma tam etatu, ale nie, że sam zrobił wszystko w 100%.
Dlatego wykorzystuje się gotowe assety graficzne robione kupowane albo zamawiane na rynku, z muzyką to samo, cały silnik graficzny i narzędzia developerskie to też dzieło innych firm z których ktoś
Swoją drogą był taki RTS, Saga: Gniew Wikingów, gdzie nowych obywateli tworzyło się z wprowadzenia dwóch osób przeciwnych płci do chatki i czekało aż narodzi się
★ "Kingdom Come: Deliverance" - trójwymiarowy erpeg z otwartym światem, przypominający "Gothic", czy "Skyrim", ale pozbawiony elementów fantasy. Gra na tyle znana, że pewnie o niej słyszeliście
★ Serię "Mount & Blade", będącą unikalnym połączeniem strategii i gry RPG, która ostatnio doczekała się nowej odsłony.
★ Strategię ekonomiczną "Banished". Ot, tacy bardziej kameralni i realistyczni Settlersi.
★ efektowną i krwawą polską strategię "Ancestors
Zajebisty błąd w wymowie, gratuluję lektorowi zmiany słowianina w niewolnika ( ͡° ͜ʖ ͡°)
po drugie, na pewno nie zrobił wszystkiego sam, podejrzewam że outsourcował połowę rzeczy, jak ma się kilka tysięcy wolnych miesięcznie na zatrudnianie freelancerów to można to ogarnąć
po trzecie - wszystko wygląda super, ale ja to się obawiam że gra będzie miała problemy z optymalizacją... bo to jest obecnie jedno z
Na logikę. W strategiach masz w zasadzie podział na budowanie na siatce lub dowolne.
Ale specjalnie dla Ciebie trochę poszukałem informacji, bo a nóż moja logika może być #!$%@?.
Definicja architektury https://pl.wikipedia.org/wiki/Architektura_organiczna
Artykuł http://progg.eu/urbanistyka-organiczna/
Używanie "organiczne budowanie miast" to takie wydumane stwierdzenie, bo, teraz Ty mi odpowiedz, jak Twoim zdaniem miałoby to wyglądać w grze? :) Zazwyczaj