Tęczowe logo firm to wsparcie dla LGBT, czy marketingowa wydmuszka?
Czy firmom z tęczowym logo rzeczywiście zależy na walce o prawa mniejszości? A może to jedynie marketingowo-PRowa wydmuszka, cynicznie obliczona na konkretny zysk? Wśród zarzutów pojawiających się pod tęczowymi znakami firmowymi CD Projektu czy Netfliksa jak bumerang powraca ten dotyczący intencj...
ORP-Orzel z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 33
- Odpowiedz
Komentarze (33)
najlepsze
Jeśli jakiekolwiek ich prognozy marketingowe pokażą możliwość czerpania zysku, z "sztucznego" poparcia danej sprawy bądź ideologii, to na pewno to zrobią w imię wyższych słupków w excelu. Chyba najlepszym przykładem jest Activision Blizzard i gnojenie poparcia dla Hongkongu, przy późniejszym poparciu dla "protestów" BLM. Hipokryzja Over9000. Dlatego nie dziwią mnie te tęczowe flagi, blm'y i inne wpisy na oficjalnych kontach (w mediach spolecznosciowych) wielkich korporacji, przy
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Ale jak ta sama korporacja, która "walczy" o równouprawnienie nie ustawia tęczowego avatarka w Chinach, Rosji, Turcji czy Emiratach to włącza się lewakfejs.jpg i krzyczy tęczowy: "co z tego, przecież to tam nielegalne?!". I co z tego, że nielegalne? Dlaczego nie walczycie z "systemową" homofobią i rasizmem w takich krajach, ale walczycie z urojoną systemową homofobią i rasizmem w USA i innych krajach, które lewicowym
dla porównania, tutaj jest stosowne ujęcie tematu, które ich oficer prowadzący uznał za "przyjazne sprawie"
https://www.wykop.pl/link/5587469/teczowe-logo-bmw-w-ogniu-krytyki/