Nie polecam, CityFit Warszawa
Niestety, diametralnie zmieniłem opinię o tym miejscu po wybuchu pandemii. Karnet wykupiony na rok w sierpniu 2019 roku. Od momentu wybuchu pandemii nie mogę i nie chcę odwiedzać tego miejsca z obawy przed zarażeniem, natomiast Cityfit na moją prośbę o anulację karnetu odpowiedział: Niestety,...
hastra z- #
- #
- #
- #
- 8
- Odpowiedz
Komentarze (8)
najlepsze
Cityfit powinni sami zaproponować jedną z dwóch opcji aby klient był zadowolony, bo Ci niezadowoleni pójdą do konkurencji.
Kusząco niska cena za karnet i brak możliwości rezygnacji, przy podpisywaniu trzeba mieć pewność że kasa przepadnie tak czy siak.
@hastra a ile wynosi kara umowna?
Gdyby o same pieniądze chodziło, to bym ręką machnął, ale chodzi o jakieś zasady, o podejście do Klienta, chęć znalezienia kompromisu, cokolwiek ludzkiego. Nie wiem, być może za wiele oczekuję.
Tak po prostu.