Paryż zakaże lotów na dystansach, które można pokonać pociągiem w 2,5h
Decyzja francuskiego rządu jest jednym z warunków udzielenia pomocy finansowej liniom Air France. Lotnisko Paris-Orly będzie musiało zlikwidować lotnicze ... 300Gospodarka.pl .
300GOSPODARKA z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 179
- Odpowiedz
Komentarze (179)
najlepsze
Z drugiej strony w Polsce też by się znalazły loty które by się mogły na tę regułę załapać, chociażby Kraków - Warszawa
@ohydus: 100 kilometrów to regionalne robią w 1,5-2h zatrzymując się na każdej stacji, więc bez przesady
@krwawytornister: A które to największe miasta mają niedostatecznie rozwinięte metro? Poza Warszawą, która czyni i tak postępy na tym polu, chyba trudno uczynić takiemu Paryżowi, Madrytowi, Berlinowi, czy Wiedniowi zarzut słabo rozwiniętej infrastruktury kolejowej (pod, na oraz nawet nadziemnej).
@krwawytornister: Transgraniczne połączenia szybkich pociągów.
Dobrze, że kończą S17, bo to kpina, żeby największe miasto Polski wschodniej nie miało szybkiego połączenia do stolicy, będąc od niej oddalonym o rzut beretem.
@Solidly:
[1] https://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/w-90-minut-do-lublina-kolejne-umowy-na-modernizacje-siodemki-podpisane-82041.html
[2] https://kurierlubelski.pl/250-mln-zl-kary-dla-astaldi-za-przerwany-remont-torow-do-warszawy/ar/c3-13710925
Charles de Gaulle Airport
In 2019, the airport handled 76,150,007 passengers and 498,175 aircraft movements,[4] thus making it the world's tenth busiest airport and Europe's second busiest airport (after Heathrow) in terms of passenger numbers. Charles de Gaulle is also the busiest airport within the European Union. In terms of cargo traffic, the airport is the twelfth busiest in the world and the second busiest in Europe (after Frankfurt), handling 2,150,950 metric tonnes of cargo in 2012.[4]
Orly Airport
Orly remains the busiest French airport for domestic traffic and the second busiest French airport overall in passenger traffic, with 33,120,685 passengers
Komentarz usunięty przez moderatora
@WutkaBXL: Kiedyś szukałem lotu powrotnego, nie pamiętam, czy ze Szwajcarii chyba, było to tak:
Zurych>Poznań - koło 2500 zł
Zurych > Warszawa z przesiadką w Poznaniu koło 1500 zł, więc tego nie zrozumiesz
XD