@lastro: przez cale lata problemem byl directx i jego wlasciciel microsoft ktory stwierdzil ze no heloł przeciez nie po to robimy directa zeby dzialal u konkurencji :P i zawsze mial 1 podejscie - directx dziala na windowsie, jak jestescie tacy cwani to robcie gry bez directa
i tu wchodzi amd cale na bialo, z vulcanem ktory dziala wszedzie :P
@Rak-Pustelnik: ból to był przy lilo, gdzie jak coś zrąbałeś to już nie wstał. W grub NAJWYŻEJ odpali się rescue i z palca możesz konfigurację wklepać ;D
Zastanawiające bo we wszystkich przypadkach GPU non stop 100% util, tj scena GPU bounded. Nie pokazali użycia pojedynczych rdzeni tylko sumaryczne. Być może implementacja Vulkan na Linuxie bardziej współbieżna bo CPU util większe (modulo translacja WinAPI).
Dobra wszyscy już wiemy jak cudowny jest Linuks, ale dopóki są programy takie jak excel, pakiet Adobe, czy jakieś fortnity to ludzie się nie będą na niego masowo przesiadać. Ja jestem świadomy że są dla większości rzeczy alternatywy ale no jednak nie dla wszystkiego, i ludzie nie chcą alternatyw, chcą to co znają. Osobiście korzystam z minta tylko i wyłącznie do reef3d i blendera bo jest o wiele szybszy niż windows ale
@mikasa: Co? W czasach systemów które są totalnie idiotoodporne a odpalenie gry pod windowsem sprowadza się do przeklikania przez menu steama ty mówisz że TRUDNO ODPALIĆ GRĘ XDDD
@mikasa: starannie dobrać komponenty? stary nawet jak chcesz sobie sam złożyć komputer z części które sam sobie wybierzesz to wyszukanie które są akurat dobre zajmie ci maksymalnie 15 minut (i to zakładając że nie wiemy absolutnie nic o współczesnych producentach podzespołów i ich ofertach). A można jeszcze krócej, w internetach pełno jest już gotowych konfiguracji, sklepy oferują montaż i instalację systemu za jakieś grosze a nawet jak ci nie działa to
Komentarze (151)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
@lastro: przez cale lata problemem byl directx i jego wlasciciel microsoft ktory stwierdzil ze no heloł przeciez nie po to robimy directa zeby dzialal u konkurencji :P
i zawsze mial 1 podejscie - directx dziala na windowsie, jak jestescie tacy cwani to robcie gry bez directa
i tu wchodzi amd cale na bialo, z vulcanem ktory dziala wszedzie :P
tym sposobem odpalanie gry z wykorzystaniem
(jaki to był ból dupy zwłaszcza przy 2 systemach - Win + Lin)
Nie pokazali użycia pojedynczych rdzeni tylko sumaryczne. Być może implementacja Vulkan na Linuxie bardziej współbieżna bo CPU util większe (modulo translacja WinAPI).