Via Carpatia i przekop na Mierzei Wiślanej – szkodliwe dla Polski?
O tym, czy przekop przez Mierzeję Wiślaną jest opłacalny, jaki ma związek z via Carpatią, czemu trasa północ-południe wiedzie do Kłajpedy a nie do Trójmiasta, a także jaki to ma wszystko związek z projektem Trójmorza.
KrzysztofWojczal z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 32
- Odpowiedz
Komentarze (32)
najlepsze
czyli może warto inwestować w lokalną infrastrukturę, zwłaszcza gdy się ma
@KrzysztofWojczal: nie ma sprawy, ( ͡° ͜ʖ ͡°) ciekawy materiał, zwłaszcza smaczki jak rozebranie torów rafinerii w Możejkach przez naszych "przyjaciół", sprawa głośna a kompletnie mi "uciekła".
Niestety ludzie mają swoje poglądy i za CHRL i nie zmienią a niestety dla nich, merytoryczny artykuł ciężko skomentować/skrytykować nie mając argumentów (a najczęściej takich nie mają) ¯\_(ツ)_/¯
tak z ciekawości o ile dobrze
O tym że drogi tworzą sieć, to autor słyszał?
Jadąc z południa na północ S19 Via Carpatia można już dziś w Lublinie odbić na S17 i dalej budowaną S7 do Trójmiasta.
S17 Lublin - Warszawa będzie oddana w całości w te wakacje.
S7 Warszawa - Trójmiasto ma narazie dziurę do Płońska, dalej jest albo w budowie, albo już gotowa.
A rzad tymczasem
https://www.portalmorski.pl/porty-logistyka/43274-rzad-wycofuje-sie-z-finansowania-elblaski-port-mimo-przekopu-bez-przyszlosci
Komentarz usunięty przez moderatora
Gdańsk jest naturalną odnogą Via Karpatii.
Pamiętaj, że to Łykop - tu się z reguły czyta tylko tl;dr i komentarze - więc sugeruję na przyszłość precyzyjny opis - aktualny prowokacyjnie powątpiewa w zasadność obydwu inwestycji i stoi w sprzeczności do treści artykułu.