Zaczyna się: Mega-Bailout korporacji w Europie
UE uchyliło zasady zakazujące pomocy przez państwo. Linie lotnicze, producenci samochodów... A to dopiero się zaczyna. Ryanair, który nie potrzebuje pomocy, jest wściekły.
PozytywistycznaMetamorfoza z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 224
- Odpowiedz
Komentarze (224)
najlepsze
Zresztą państwa obawiają się nie Europejczyków czy Amerykanów, a Chińczyków którzy mają duże zapasy gotówki. Idealne do wydania w takie sytuacji.
Tam państwo otwarcie posiada firmy, bez kombinacji.
A firmy powinny bankrutować. Na tym polega kapitalizm że nie wydajni upadają.
Ale zgoda że taka pomoc to znów " Prywatyzacja zysków i uspołecznienie strat"
Czy Szwecja lub zwykły Szwed coś stracił na tym, że Volvo zostało odkupione od Forda przez jakąś chinską firme?
A Brytania/Brytyjczycy, ze Jaguara i Land Rovera kupił koncern Tata Motors?
W
Uważałbym na takie generalizacje. Z własnego podwórka wiemy, że może nie być tak różowo. Prywatyzacja po upadku komuny pokazała, że zagraniczne firmy mogą przejąć nasze rodzime, tylko po to, żeby je zamknąć i pozbyć się konkurencji.
@tolep: No dobra, jak myślisz ile rezerw finansowych jest potrzebnych, żeby np taki producent samochodów jak Volvo czy JLR chodził przez 2 miesiące bez zysków. Jestem ciekaw ile Ci się to wydaje pieniędzy, jak odpowiesz to Ci powiem czy masz rację.
Kapitalizm dla biednych.
Wykopki w formie, juz szesnastolatki z koprem pod nosem krzyczą o komunie xD