Pracownicy serwisów pokazują z czym borykają się na co dzień
![Pracownicy serwisów pokazują z czym borykają się na co dzień](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_1589315075fzUoRbqqCxTkBgGts43Lyi,w300h194.jpg)
Gdy pracownicy serwisów mówią, że już niejedno widzieli, to należy im wierzyć. Bo rzeczywiście tak jest, czego najlepszym przykładem są te zdjęcia.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 6
Gdy pracownicy serwisów mówią, że już niejedno widzieli, to należy im wierzyć. Bo rzeczywiście tak jest, czego najlepszym przykładem są te zdjęcia.
Komentarze (6)
najlepsze
Dodatkowo opisy chyba wymyślał ktoś z joemonstera, bo widziałem pojedyncze zdjęcia z innymi opisami. A niektóre nawet widać że zmyślone.
Przykładowo ta myszka z obciętym ogonem - w tym plastiku był jeszcze kolorowy kawałek papieru który przykrywał kabel i obcinający go nie widział.
Mieliśmy żelazną zasadę, że każdą budę przed podłączeniem zasilania i włączeniem otwieraliśmy. Często awarie były efektem nieumiejętnej ingerencji klienta. Ułamane gniazda edo ram, rysa po śrubokręcie albo pęknięta płyta.
Ludzie myślą, że jeśli powiedzą, że coś się "samo" zrobiło to usuwanie skutków będzie tańsze niż jak by się przyznali do sprawstwa ;)