Oto jak działa Euro RTV AGD w dobie pandemii korona wirusa:
Mail wysłany kilka dni temu do Euro RTV AGD, do chwili obecnej bez jakiegokolwiek odzewu a minął praktycznie tydzień...
Dzień dobry, Od tygodnia czekam na dostarczenie mojego zamówienia (termin dostawy 26.03.2020) - opłaconego zamówienia z góry, przelewem. W szczegółach dot. zamówienia widnieje informacja o przekazaniu go kurierowi - dzwoniłem do firmy DHL Parcel, nie otrzymali od Państwa przesyłki. Codziennie dzwonię do Państwa na infolinię z podstawowym pytaniem: gdzie jest moje zamówienie??? Pracownicy są niekompetentni, każdy mówi inną wersję - jedni że zamówienie wyszło z magazynu, drudzy że dalej jest na magazynie. Założyłem kilka spraw wyjaśniających, niestety bez jakiejkolwiek odpowiedzi. Rozumiem że sytuacja w kraju jest trudna, ale po co w takim razie gwarantujecie Państwo termin dostawy bez pokrycia? Wszystkie zamówione artykuły są ze statusem "szybka wysyłka - do domu już jutro, na magazynie" Serio?!? Wczoraj od jednego z pracowników dowiedziałem się że mogę anulować zamówienie - tak zrobiłem a do dziś nie przyszło żadne potwierdzenie anulowania. Dziś dzwoniąc na infolinie dstałem informację że nie mogę go anulować, bo zostało wydane kurierowi, a po chwili że jednak nie wyszło z magazynu. Czy tak się traktuje wieloletniego klienta który opłaca zamówienia z góry? Myślę że moje prawa kliencie są tu bardzo łamane, zostanawiam się nad skierowaniem sprawy do UOKiK. Proszę o szybką reakcję w celu wyjaśnienia sprawy. Czekam na odpowiedź.
Komentarze (2)
najlepsze