A oprócz klasy biznesowej nie mogliby oferować jeszcze klasy serwerowej? I sobie siedzisz spokojnie w serwerowni, żadnych hałasów współpasażerów i dzieciaków, jak giniemy to i tak nie wiesz, nie masz paniki, a może by jeszcze by dali jakaś klawiaturę i dostęp do shella...
Ten kto odpowiadał za ergonomię i umieścił siłownik od tej klapy w kabinie pilotów to chyba nie podumał. Rozumiem, że po drugiej stronie też by stanowił zagrożenie bo jeszcze ktoś by się złapał za niego przy turbulencjach ale mogli dłużej podumać i dać jakieś siłowniki schowane w zawiasach.
Czy moglby ktos, kto sie zna wytlumaczyc dlaczego tam jest az tak duzo elektroniki? Boeing 747 wszedl do uzytku w 1969r a wiemy jak wtedy wygladaly komputer. Pewnie nasz dzisiejszy smartfon ma wiecej mocy obliczeniowej niz tysiac takich boeingow. Chyba ze to chodzi o polaczenie kabli?
@ManWithNoName: ale co masz dokladnie na mysli? Postep czyli miniaturyzacja i to co w 1969r zajmowalo 10 szaf dzisiaj zajmuje obszar nie wiekszy niz PC
@callmemiro: bardziej fly by wire. wtedy nie było autopilota tak zaawansowanego. nie miałeś np. ciekłokrystalicznych ekranów, systemów nawigacyjnych, systemów telekomunikacji, ale zapewne też wiele się pojawiło czujników bezpieczeństwa, do tego w rezerwie czujniki. tzw, podwajanie zabezpieczenia bo skąd wiesz że dany czujnik się nie „zawiesił albo zepsuł”? dlatego potrzebujesz drugi komplet działający równolegle. Dodtkowo czy. wlatach 70 miales ekrany w kazdym z foteli pasazerskich + system infotainment? itd. itd. Pralki również
Komentarze (106)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
+33 5 61 93 33 33
Dodtkowo czy. wlatach 70 miales ekrany w kazdym z foteli pasazerskich + system infotainment?
itd. itd.
Pralki również