Dostanie się po dupie informatykom a coś czuję że zawiedli ludzie nad nimi, czemu ? Bo ktoś wyżej napisał coś takiego
"Ustawienia i konfiguracja -> Wygląd i działanie -> Motyw serwisu -> BIAŁY "
Wyczuwam tu interwencję marketingowców których osobiście nienawidzę. Zamiast dać czas na zrobienie czegoś porządnie to priorytetem dla tych ludzi jest zajmowanie się gównem typu motywy serwisu. Czy ktoś się ze mną zgodzi ? U mnie np tak jest,
@Kahzad: I co jak Inteligo stanie się podobny błąd to też pójdziesz do innego? Jak stało się raz to mało prawdopodobne, że to samo stanie się drugie raz bo konsekwencje zostaną wyciągnięte i każdy z odpowiedzialnych będzie sprawdzał kolejne aktualizacje serwisu.
Komentarze (263)
najlepsze
W jakim języku jest w ogóle zbudowany ich system transakcyjny
"Ustawienia i konfiguracja -> Wygląd i działanie -> Motyw serwisu -> BIAŁY "
Wyczuwam tu interwencję marketingowców których osobiście nienawidzę. Zamiast dać czas na zrobienie czegoś porządnie to priorytetem dla tych ludzi jest zajmowanie się gównem typu motywy serwisu. Czy ktoś się ze mną zgodzi ? U mnie np tak jest,
Inteligo ostatnio mocno kusi.
A przeciwko Inteligo (jak dla mnie przynajmniej) przemawia fakt, że to część PKO.