#AMA Praca w autoryzowanym warsztacie marki Premium
Hej. Pracowałem przez kilka w autoryzowanym serwisie Mercedesa, jeździłem chyba wszystkim co ma znaczek MB, pracowałem w zespole od 5 do 25 osób, w kilku miejscach w Polsce. Pewnie zastanawiasz się co tak naprawdę się dzieje z Twoim samochodem kiedy trafia do warsztatu ASO? #AMA!
aso_gosc z- #
- #
- #
- #
- 417
Komentarze (347)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Czy to prawda, ze nowych modelach sa takie kwiatki jak timer do pasow bezpieczenstwa, ktory po paru latach uniemozliwi odpalenie auta jesli sie pasow nie wymieni?
2. Czy jest mozliwe, ze na polski rynek idzie badziew, a w innych krajach jakosc moze byc lepsza?
2. nie prawda.
Ja zabraniałem montować zamienników, ale o tym już pisałem.
Serwis AMG GT wykonywaliśmy sami.
Niestety nie mam dobrego wspomnienia z ASO. Począwszy od słabo wyszkolonych handlowców, bo przez serwisy, które udzielały błędnych informacji, skończywszy na 5 krotnej naprawie pukającego fotela w GLA, gdzie tak naprawdę 4 razy chyba nikt nie sprawdził auta przy wydawce.
Nie mniej jednak samochody mi się podobają. Stąd 2 pytania:
1. Naprawiałem auto na gwarancji i jako płatnik widniał tam MB Polska. Czy serwis mógł specjalnie, aż 5 razy przyjmować auto
2. Tylko jeździłem nowym Pluginem, generalnie ciężko naprawia się elektryki w Polsce bo:
- dużo technologii z tesli tam jest więc support USA
- polska jest słabo wyszkolona pod względem elektryków
S-klasa ma dwie wady:
- ceny części
- gabaryty auta
S-klasa jest zdecydowanie droższa w obsłudze.
E-klasę
M276 (276 957 30 072 069),
722 960 03 670 656
Możesz coś powiedzieć, czy na coś szczególnie uważać, czy czymś się zainteresować, bo coś by trzeba było sprawdzić?
Na razie jest ok i z silnikiem i ASB, ale np. w poprzedniej mojej w203 olej dostał się przez wtyczkę do płyty sterującej ASB "5G" i była lipa, tu w 7G jest lepiej
M276 miały tylko problemy z rozrządem. Są 4 łańcuchy i trzeba wyciągnąć silnik, żeby je wymienić. Naprawa nie jest tania.