@szkorbutny: tak aerodynamiczny, że jak wejdziesz w zakręt z prędkością powyżej 40 na godzinę to auto momentalnie zamieni się w toczącą się beczkę (✌゚∀゚)☞
Tu nie chodzi o ograniczenie prędkości ponieważ wówczas nie byłoby poziomej poprzeczki. Tu chodzi o to, że zaraz jest jakiś most/wiadukt czy inna szczelina. Ta bramka ma za zadanie sprawdzić czy dany pojazd ma szanse zmieścić się dalej. Cieszę się że mogłem pomóc (⌐͡■͜ʖ͡■)
u nas robią #!$%@? progi hamujące, trzeba jechać 3km/h po nich żeby potem cyk gaz w deche i 5 sekund do setki #!$%@?ąc przy tym mieszkańców, hałas i chmurkę diesla
dlamnie bomba ! widać ze ten co tak szybko przejechał ogarnia auto i smiało moze #!$%@? , taki test na wytrawnego kierowce, a lamusy pomalutku i znają swoje miejsce na drodze ;)
O dzikości i drogowym nieucywilizowaniu danego kraju najdobitniej świadczy ilość i skomplikowanie różnorakich szykan i przeszkód na jezdniach. Chiny są gdzieś na górze skali. My, trochę powyżej średniej. A taki Benelux - w dolnych, normalnych granicach.
@niochland: bo w duzej mierze sa dla frajerow ¯\_(ツ)_/¯
jakby w koncu jeden kretyn z drugim wyszedl zza urzedniczego biurka i zobaczyl jakie sa praktyczne skutki ich decyzji to szybko wiele rzeczy zostaloby dostosowane do realiow.
Komentarze (166)
najlepsze
Owszem te progi są straszne - profil dramatyczny.
Ale nie można im zarzucić, że nie działają.
Żeby nie było że się żalę - chodzi mi o to że nawet sprawnym samochodem czasem trzeba zwolnić prawie do zera.
Takie bramki - działają na SUV-y, nie działają na zwykłe samochody ;)
Za to przez bramkę nie przejedzie dostawczak, ciążarówka czy autobus.
spróbuj jeździć w Polsce przepisowo to zobaczysz, że inni kierowcy najchętniej by cię zjedli
jakby w koncu jeden kretyn z drugim wyszedl zza urzedniczego biurka i zobaczyl jakie sa praktyczne skutki ich decyzji to szybko wiele rzeczy zostaloby dostosowane do realiow.