Mazda ujawnia: Olej napędowy lepszy dla środowiska niż samochody elektryczne.
Ekologiczna mafia w motoryzacji kłamała? Wszystko wskazuje na to, że były to celowe działnia lobbystyczne? Nikt do tej pory z producentów samochodowych, nie pochwalił się pełnym bilansem zysków i strat dla środowiska, porównując zalety i wady samochodów z silnikiem diesla z „elektrykami”.
MagicPiano222 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 463
- Odpowiedz
Komentarze (463)
najlepsze
Pamiętaj że Tesla to "inna" firma, żeby nie powiedzieć "dziwna". A to głównie zasługa osoby Elona. Ten gościu ma łeb na karku i wie jakie asy trzyma w rękach. A wiec na co on wpał? Panele słoneczne z bateriami.Link I tak firma motoryzacyjna prowadzi też usługi instalowania baterii i paneli w domach jednorodzinnych haha. Skoro mają już technologię to czemu z nich nie czerpać zysków z wszelakich rynków?
1) brak możliwości przejechania się tym autem - dealerzy mają dostępne tylko najmocniejsze diesle jako demo z wiadomego powodu, a nie kupie auta bez przejechania sie
2) wydaje się, że 140 kucyków to za mało do tak ciezkiego auta.
To był mój najbliższy kontakt z nowym autem z salonu. Oglądałem także kia carens ale to to ma wtrysk bezposredni - może ekonomiczny, ale nie ekologiczny. Tez nie kupilem. Z MPV zostala juz tylko dacia lodgy - brak jakiejkolwiek w salonie w Lodzi, a poza nie chcialo mi sie isc. Dacia ma tez silniki LPG ale chociaz 1.6 to bez turbiny.
Dla
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
W taryfie nocnej G12, 1kWh to ok 25gr.
17*0,25=4,25PLN/100km
W mieście wychodzi 13-14kWh/100km, czyli 3,50PLN/100km.
60gr to na szybkich ładowarkach, które nie są ani wygodne, w Polsce o wiele za wolne, ani zdrowe dla baterii.