Volkswagen Polska przeprasza i rekompensuje brak odpowiedzi na telefon na infolinię w ramach Gwarancji Mobilności! :)
W nawiązaniu do znaleziska, które jest w powiązanych, czuje się w obowiązku poinformować, że Volkswagen Polska, wg mnie, z klasą wyszedł ze zdarzenia, które tam opisałem. W wielkim skrócie - przez ponad 30 minut nikt nie odebrał telefonu na infolinii Gwarancji Mobilności.
Bon przyszedł już pocztą, a firma Starter24 (niestety różowa z rozpędu wyrzuciła pismo od razu) przysłała kartę do Empiku na 200 PLN.
Łącznie w sumie 700PLN, co wyszło więcej niż kosztowała mnie nowa opona z wymianą, co jest całkiem pozytywnym zakończeniem tej historii.
Ciężko powiedzieć czy dotarli do akcji na wykopie czy nie, ale tak czy siak dzięki za nagłośnienie sprawy.
Mam nadzieję, że może dzięki tej akcji poprawią sytuacje z konsultantami i ktoś kto będzie miał problem dostanie pomoc jakiej potrzebuje.
Komentarze (16)
najlepsze
@trustME: skoro twierdzisz, że jest ok. To ja na pewno nie będę ci wmawiał, że jest inaczej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dla mnie taka sytuacja byłaby taka jak opisałem, bo #!$%@?łbym się jeszcze z x dni na siebie, że wykupiłem usługę która gówno daje i na VW, że mnie zrobił w #!$%@?.
I przyznam szczerze, że nie wiem czy te 700 zł by
Zakop za informacje nieprawdziwa. Nie ma zadnych powiazanych