Operator Virgin Mobile odłączył mi numer!
Korzystałem z numeru jedynie do odbioru połączeń i SMSów. Sam nie miałem potrzeby ich wykonywania. Mam kilka numerów. Ten, o którym mowa, głównie służył do autoryzacji bankowych i kontaktu z klientami (wysyłanie zleceń).
Poprzednio numer był w Fakt Mobile, przeniosłem go do Virgin Mobile czego teraz żałuję. Numer po miesiącu został odłączony bez uprzedzenia, że to nastąpi. Z numeru korzystałem, odbierałem połączenia, odczytywałem SMSy. Nie można, więc mi zarzucić, że nie był aktywnie użytkowany (choć komunikacja w jedną stronę).
Pod koniec listopada Virgin Mobile zakrywając się regulaminem, postanowił numer odłączyć.
Telefoniczny kontakt z BOK nic nie dało, odrzucono przyjęcia zgłoszenia. Napisałem wiadomość poprzez formularz na stronie, ale również odmowa chęci pomocy podkładając się regulaminem. Miesiąc czasu na blokadę numeru od momentu przeniesienia do nich numeru to chyba zbyt krótki czas, prawda?
Przez takie podejście do klientów, dużo tracą. Możliwe, że jeszcze się o tym nie przekonali. Oferta to nie wszystko, Jakość obsługi ma większe znaczenie niż oferta.
Proszę Was o pomoc w przyśpieszeniu przywrócenia numeru. Ostateczność to list do UKE.
[TID:2fd2e45d85023100]
Komentarze (9)
najlepsze