Ten w kamizelce miał bardzo dużo szczęścia i brak innej drogi ucieczki, ale trzeba być świadomym, że uciekanie za barierki na wiadukcie jest śmiertelnie niebezpieczne. Tutaj opis wypadku.
@ZwyczajnyAnanas: Bo jak masz sytuacje niebezpieczną na drodze szybkiego ruchu to jedyne co trzeba to patrzyć jak #!$%@?ć przed siebie bo skończy się tak jak na filmiku, Audi miało ominąć jak najszybciej ten wypadek i jechać dalej a nie zatrzymywać się bo to generuje jeszcze większe zagrożenie.
@Spejsonik: nie wiem za co minusy dostajesz, dojeżdżam codziennie w jedno miejsce gdzie przejazd jest bardzo ciężki, niby dwukierunkowy ale ludzie musza się puszczać na zmianę. I za każdym razem jak jakas sierota stanie na środku i nie wie co ma zrobić to jest to KOBIETA. Czasami jakiś facet musi wysiąść jej wytłumaczyć gdzie cofnąć i wjechać. PORAŻKA Tak jak piszesz, tępe baby za kierownicą. Oczywiście nie wszystkie, jest wiele bardzo
Raz w życiu trafiłem na karambol, ale moim odruchem było jak najszybciej spierdzielać z miejsca z rozbitymi samochodami, a nie stawać na środku, jak to Audi licząc, że może inni z tyłu mnie zauważą i zahamują. Tym bardziej jak to jest jakiś wiadukt czy most i ci co nie wyhamują nie mogą uciec do rowu czy na pobocze. Dla informacji: tak, zatrzymałem się około 30-40m dalej i pobiegłem sprawdzić czy ktoś nie
@bi-tek: Wiele rzeczy można zrobić, ale w tamtej chwili o awaryjnych nie pomyślałem, bo wszystko działo się w momencie. Było ślisko i trzeba było bezpiecznie ominąć już rozbite samochody. Z tych kilku sekund najbardziej pamiętam to jak mocno ściskałem kierownicę. Jakoś tak mi to utkwiło w pamięci.
@dodins: swoja droga zastanawia mnie dlaczego ten strażacki (?) Nissan nie miał niebieskich świateł z tyłu. Z przodu oświetlony jak choinka, a z tyłu nic. Niby belka na dachu, ale nawet z perspektywy ciężarówki słabo ją widać i chyba do tego nie działa tak jak powinna.
Nie widział ,ze coś mruga?? Swoja droga to powinno świecić jak stroboskop tylko na niebiesko a nie pyył ........ pył.......pył ....... pyl.. no i przywalił konkretnie. W sumie to nagranie to idealny przykład dlaczego spieprzać się powinno jak najszybciej za barierki.
Komentarze (78)
najlepsze
Dla informacji: tak, zatrzymałem się około 30-40m dalej i pobiegłem sprawdzić czy ktoś nie
Jeszcze można zrobić jedną rzecz - widząc że coś sie dzieje właczyć awaryjne i jednocześnie ogarniać jak uciec / hamować tak aby nic się nie stało.