Red Bull nęka fundację.
Red Bull Sp. z o.o.domaga się zaprzestania posługiwania się hasłem „dodać skrzydeł" od śląskiej fundacji pomocy dzieciom o nazwie - "Dodaj dzieciom skrzydeł". Przyłącz się do Protestu.
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 45
Red Bull Sp. z o.o.domaga się zaprzestania posługiwania się hasłem „dodać skrzydeł" od śląskiej fundacji pomocy dzieciom o nazwie - "Dodaj dzieciom skrzydeł". Przyłącz się do Protestu.
Komentarze (45)
najlepsze
A tak przy okazji to Tiger nie wyrabia się z produkcją.
W Polsce Tiger jest liderem sprzedaży na rynku napojów energetycznych, Red Bull jest drugi: http://www.ftgroup.pl/magazine_more.php/ed_id,27/aid,510/title,Rynek-napojow-energetycznych/
Niemniej sprawa jest taka, że właściwe nie ma z niej idealnego wyjścia. Najgorsze co jednak można było zrobić to