GNU/Linux na PlayStation, czyli historia o tym, jak PS2 miało stać się pecetem
3 grudnia 2019 roku marce PlayStation stuknęło 25 lat. Ćwierć wieku przepełnione kultowymi grami i tysiącami godzin pasjonującej zabawy. Ale też…
piotr-urbaniak z- #
- #
- #
- #
- #
- 34
- Odpowiedz
Komentarze (34)
najlepsze
Nawet z tym nie dillujcie. PS2 to nadkonsola. (。◕‿‿◕。) Zatrzęsienie gierek, ogarnięta już przez developerów grafika 3D, duży skok względem PS1 i możliwości pozwalające na grafikę, która do dzisiaj nie odstrasza. Homebrew co prawda nie zachwyca, ale scena nadal dycha, co potwierdza - PS2 to kałasznikow wśród konsol. Jest ponadczasowa.
Nie mam tylko PS4/PS4 Pro więc trudno się wypowiadać, ale PS3 jestem rozczarowany. Mam
@kyjgel: Akurat moda na takie coś wróciła. W 2007 byś powiedział, że PS2 wygląda jak stary magnetowid, a PS3 wygląda futurystycznie i w ogóle zajebiście.
Masz tu gurwa źródła Linucha i sterowniki w samym kernelu:
https://github.com/torvalds/linux/tree/master/drivers
Przeglądaj sobie do woli. Windows swoją krzywą nogę postawił oprócz x86 jedynie na ARMach, a i tam szału nie robi podczas gdy Linuksa da się skompilować praktycznie na wszystko