Bez żartów. Auto elektryczne ma największy moment przy najniższej prędkości. Spalinowe musi nabrać obrotów i jeszcze ma sprzęgło, wiadomo że nie ma szans.
@DexterFromLab: jakby założyli opony bardzo szerokie i większe, dołożyli ze 1,5 tony na pakę, to nie byłbym pewien wyniku testu. W przypadku siłowania maszyn najważniejszym elementem jest przyczepność. Silnik może być strasznie mały, jeżeli da się odpowiednio niskie przełożenie. Jeżeli dałbyś blok betonowy o masie 10 tys. ton i dał napęd na korbkę z odpowiednią liczbą przełożeń (powiedzmy 10 tys x wolniej, ale tyleż samo x silniej), to w końcu
było już mówione że Ford miał wyłączony napęd na 4 koła i węższe opony... pewnie bez problemu by przeciągnął tego klocka jeżeli zdecydowali się wyłączyć 4x4
Komentarze (68)
najlepsze