"Mam go nagranego" (ʘ‿ʘ) mam wrażenie że cześć sytuacji jest sprowokowana tylko po to..ludzie myślą, że w puszkach są bezpieczni i mogą wszystko... A statystyki wypadków / zgonów swoje..
@Adolf-Kitler: Ja #!$%@?ę jacy idioci, jakim cudem taki typ ogarnia prowadzenie samochodu, przecież zawiązanie butów to już musi być intelektualna podróż na księżyc.
0:22 1. Jeden z moich ulubionych typów kierowcy. „A po co komu kierunkowskaz?” „A po co komu wcześniej (albo w ogóle) sygnalizować? Najpierw hamowanie i manewr, później kierunek.”
2. Właśnie po to jest bezpieczna odległość, bo nigdy nie wiadomo co ktoś przed tobą odwali. Zawsze jak za kimś jadę to sobie wyobrażam (tak, jestem #!$%@?): „A co jakby typ przede mną się nagle zatrzymał w miejscu (np. przywalił w niewidzialną ścianę postawioną
1:30 nagrywający też "geniusz". Nie zauważył podwójnej ciągłej, skrzyżowania? Zapewne ograniczenie do 50km/h, on jechał znacznie szybciej. 4:10 jakże znajoma sytuacja, BMW nie ustępuje pierwszeństwa na pasach, jadąc przy okazji powyżej maksymalnej dozwolonej prędkości.
Uwielbiam filmiki tej serii. Zawsze jak ktos popelni blad,to nagrywajacy robi z siebie wiekszego pajaca i jeszcze bardziej zaognia sytuacje A czesc to po prostu ludzki blad i wypadek.
@PanSpustoszenie 90% kolizji w tych filmach to sa drobne stluczki,bez ofiar smiertelnych. Wypadki sa zdarzaja- co innego gdy ktos #!$%@? w miescie ponad 120 km/h i gina ludzie,a co innego gdy uszkodzone sa auta.
1:33 - jadę sobie pod prąd wyprzedzając sznur aut, mam gdzieś podwójną ciągłą i skrzyżowania... ale jestem wkurzony gdy ktoś lekko mi wyjedzie mijając rowerzystę...
@Yunior_82: ja tam uważam że poza sytuacjami gdzie nie masz widoczności (np. dojeżdzanie do górki) powinno się dopuszczać wyprzedzanie rowerzysty na podwójnej ciągłej - i tak to jest martwy przepis, a podwójne malowane robione jest chyba raczej pod kątem wyprzedzania czegoś co się rusza +40 km/h
Komentarze (30)
najlepsze
01:00 min filmiku
Komentarz usunięty przez moderatora
1. Jeden z moich ulubionych typów kierowcy.
„A po co komu kierunkowskaz?”
„A po co komu wcześniej (albo w ogóle) sygnalizować? Najpierw hamowanie i manewr, później kierunek.”
2. Właśnie po to jest bezpieczna odległość, bo nigdy nie wiadomo co ktoś przed tobą odwali.
Zawsze jak za kimś jadę to sobie wyobrażam (tak, jestem #!$%@?):
„A co jakby typ przede mną się nagle zatrzymał w miejscu (np. przywalił w niewidzialną ścianę postawioną
4:10 jakże znajoma sytuacja, BMW nie ustępuje pierwszeństwa na pasach, jadąc przy okazji powyżej maksymalnej dozwolonej prędkości.
Zawsze jak ktos popelni blad,to nagrywajacy robi z siebie wiekszego pajaca i jeszcze bardziej zaognia sytuacje
A czesc to po prostu ludzki blad i wypadek.
@vegetassj1: to tylko zmarnowane zycie przez ten ludzki błąd. Tak po prostu...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
90% kolizji w tych filmach to sa drobne stluczki,bez ofiar smiertelnych.
Wypadki sa zdarzaja- co innego gdy ktos #!$%@? w miescie ponad 120 km/h i gina ludzie,a co innego gdy uszkodzone sa auta.