Jazda "na suwak" obowiązkowa. Rządowy projekt jest już w Sejmie
Kierowcy będą mieć obowiązek wpuścić przed siebie auto włączające się do ruchu ze znikającego pasa. Nowy projekt zakłada również ujednolicenie zasad tworzenia tzw. korytarza życia. Teraz nad nowymi przepisami pracować będzie Sejm.
ikp z- #
- #
- #
- #
- #
- 225
Komentarze (225)
najlepsze
puszczasz jedną osobe z pasa który się kończy i jedziesz dalej, ja #!$%@? w tym kraju to wszystko chcą ustawami kontrolować...
Pomijam burdel który się zrobi na drogach, kto kogo miał wpuścić ten się na 3 wbił i tłumacz policjantom że jednak on nie miał pierwszeństwa bo ustępiłes czerwonej alfie co pojeeeeechala sobie już...
Powolne i szybkie włączanie się w suwak.
Ktoś chyba nie do końca jarzy definicję włączania się do ruchu :)
Ale to nic szczególnego. Chyba wszyscy błędnie używają tego określenia więc czemu dziennikarz piszący artykuł o prawie drogowym miałby być lepszy :) To tylko potwierdza jak niski jest poziom współczesnych mediów.
A sama ustawa bez sensu.
Janusza i tak nic nie nauczy tym bardziej kara.
- parking z zaznaczonymi czerwoną kostką miejscami parkinowymi. 90%
Na pasach po lewej, robi się tak zwany korek fantomowy. Znany z przykładu tutaj https://www.youtube.com/watch?v=ZNLIoolCeKI
Co wymusza wg mnie jakąś minimalną odległość pomiędzy pojazdami która powinna być zachowana by zjawisko nie zachodziło. Jak wszyscy będą jechać na zderzak - to ruch jest powolny i niesprawny prędkość przemieszczania się w takim strumieniu samochodów jest proporcjonalna (raczej nieliniowo) do odległości pomiędzy poprzedzającymi samochodami.
Na pasach po prawej.
Fakt jest taki - że przepustowość zależy od prędkości poruszania się a ta zależna jest od odległości pomiędzy pojazdami. Po lewej stronie jest korek fantomowy i właśnie dlatego oba pasy po lewej poruszają się wolniej - widać też "falowanie" ruchu.
Tak jak pisałem kluczem jest