Jak uratować markę, czyli historia pewnego testu łosia
Szwedzcy dziennikarze, którzy otrzymali do testów jeden z pierwszych egzemplarzy Mercedesa klasy A, wykonali typowy test, któremu poddawali większość aut, które trafiły w ich ręce. Jeden z kierowców testowych z magazynu "Teknikens Värld" przeprowadził test łosia(...)
T.....r z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 37
Komentarze (37)
najlepsze
Natomiast u nas? U nas jak wiadomo gdzie. Test Łosia na publicznych drogach jadąc po prąd z narażeniem nas wszystkich.
@JanParowka: Może szwedzkich?
Wymiana zarówek przez nadkola, zajebiście w trakcie zimy nie ma co.
Wymiana alternatora wymagała zrobienia magistra, masakra.
Jak oddawałem do mechanika to pierwsze co to próbowali mnie zbyć że nie mają terminów i że nie.
Wymiana rolek i paska też mistrzostwo.
Na plus muszę przyznać że bardzo wygodnie auto i naprawdę przyjemnie się nim jeździło ale nic poza
@szymin89: no wcale nie ma xD
ZAKOP
Komentarz usunięty przez moderatora
@Antorus: spróbuj w Stilo od strony kierowcy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Korozja. Jest dużo lepiej niż w W210, ale zdarzają się korozje tylnich nadkoli, po lifcie korozji praktycznie nie ma (jeśli występuje to w autach po dzwonie, ale tak jest w większości)
2. Pompa hamulcowa SBC. Nie licząc faktu, że takiego kloca bardzo łatwo i przyjemnie się zatrzymuje to owa pompa ma licznik wciśnięć pedału hamulca. Jeśli
Jakość wykonania w wnętrzu jedynie odróżnia ten model od Polo/Golfa.
Nie polecam, mój miał zaledwie nalatane 50k i urwało koło na autostradzie ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Samochód dla świra typu Hoover's Garage xD
@DonJohnsonXIII: XD