niezle jaja :D ja juz dawno sie pozbylem zludzen co do napraw gwarancyjnych roznych rzeczy, jesli nie zalezy mi na gwarancji(lub jest po) wole to samemu naprawic niz przechodzic przez podobne historie ..
O zajebiacie... Akurat oddałem mojego pada na gwarancji (po niecałych 2miesiacach miałem ten sam problem co autor wykopu). Już czekam 3 tygodnie i cisza. Pad był czerwony więc zobaczymy co mi odesla :D
@PanKabaczek: Mam mieszane uczucia co do odsyłania regenerowanych padów. Z jednej strony człowiek chciałby dostać nowa sztukę, z drugiej strony tyle mówi się o ekologii i wyrzucaniu sprzętu elektronicznego, ze jestem w stanie zaakceptować taki sposób rozpatrzenia gwarancji. Oczywiście, pady, które były refabrykowane nie powinny być aż tak zniszczone jak na zdjęciach.
@koniarek: Regenerowane? Niedopuszczalne. Powinni albo naprawić ten, który został do nich wysłany, albo dać nowy. Microsoft się nawet nie bawi w naprawy tylko wysyłają nowe kontrolery.
Trzeba było Xboxa kupić, MS nie ma takich problemów. Wysyłają nowy pad w takim samym kolorze, szybko. Co dopiero by było gdyby twoja konsola się zepsuła. Mi się xbox 360 spalił i wymienili bez słowa. Miałem przepięcie w gniazdku.
@szlovak: Mi szwankował pad od xbox one. Zadzwoniłem do microsoftu, podałem S/N , skan rachunku i adres. Po tygodniu miałem dostarczonego nowego pada. Tak się załatwia reklamacje.
@szlovak: Potwierdzam - gwarancja u MS jest mega. Miałem problem z wentylatorem w XBOX ONE S. Szybkie logowanie na koncie MS, wypełnienie kilku rubryk i dostaję list przewozowy do wydrukowania. Paczkę zanoszę do punktu UPS. Po tygodniu, licząc od dnia wysyłki, miałem konsolę z powrotem u siebie. Jeszcze nigdy nie dostałem tak szybko przedmiotu z gwarancji. Jedyny minus - brak oryginalnego pudełka. Wysyłka ode mnie była w oryginalnym pudełko, a konsolę
Miałem podobny przypadek. Też niebieski pad i też "ściągał" w jedną stronę mimo że gałka była na środku. Oddałem w sklepie w którym kupiłem, od razu dowiedziałem się od sprzedawcy że te kolorowe częściej się psują i że zapewne wymienią mi na czarny. Tak też było- dostałem nowy czarny pad z którym nie mam żadnych problemów.
Niby się w końcu wywiązali i gość ma teraz 5 padów choć oryginalnie miał dwa. Jednak najlepiej by było jakby odsyłali ten sam produkt który został do naprawy wysłany. A jak już wysyłają te swoje przetestowane refurby, to niech wnętrze przekładają przynajmniej do obudowy dostarczonej przez klienta. Bo cholera wie kto co z tym wcześniej robił i to jest tak zwyczajnie po ludzku niesmaczne.
Znaleziono zagrożenie Ta strona internetowa ma potencjalnie niebezpieczną zawartość. Zagrożenie: HTML/ScrInject.B koń trojański Dostęp został zablokowany. Komputer jest bezpieczny.
Wiadomo od lat, że serwis Sony tak wygląda. Niech się cieszy, że wymieniał tylko pada, a nie konsolę. Mogą mieć wszystko i wszystkich w dupie, bo ludzie i tak kupią - przecież to playstation.
Komentarze (176)
najlepsze
źródło: comment_U480LMvdw1NR7Nln690GHVxW9cniaISx.jpg
PobierzOddałem w sklepie w którym kupiłem, od razu dowiedziałem się od sprzedawcy że te kolorowe częściej się psują i że zapewne wymienią mi na czarny. Tak też było- dostałem nowy czarny pad z którym nie mam żadnych problemów.
@mayek: xD Dali ci czarny, bo ich produkują najwięcej
- swój wymieniony,
- dwa od serwisu, który nie kazali odesłać
- jeden od agencji.
This web page contains potentially dangerous content.
Threat: HTML/ScrInject.B trojan".
Znaleziono zagrożenie
Ta strona internetowa ma potencjalnie niebezpieczną zawartość.
Zagrożenie: HTML/ScrInject.B koń trojański
Dostęp został zablokowany. Komputer jest bezpieczny.