412 mandatów dla nielegalnych przewoźników w Warszawie
Niektórzy kierowcy nie mieli uprawnień do kierowania pojazdami. Złapano też takich, którzy byli poszukiwani przez policję.
regiony z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 22
- Odpowiedz
Niektórzy kierowcy nie mieli uprawnień do kierowania pojazdami. Złapano też takich, którzy byli poszukiwani przez policję.
regiony z
Komentarze (22)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Niech zarejestruje taki przewoźnik działalność, zapłaci podatek+zus i tyle. Jeśli pracuje w jakimś Uberze to umowa o prace/zlecenie+badania na kierowcę. Tyle powinno być.
To nie jest przewóz autokarem, że trzeba zaostrzonych procedur. Skoro ktoś ma samochód, prawo jazdy na B potwierdzone do #!$%@? PAŃSTWOWYM egzaminem, to znaczy, że umie
@ipkis123: Masz jakieś złe porównanie.
Co daje dodatkowa licencja, chociażby taxi? Pasażerowie dostają nagle magiczną barierę i nie grozi im wypadek?
Nie widzę by taksówkarze jeździli szczególnie bezpieczniej od cywilnych osób. Często wręcz odwrotnie.
W mieście nie jeździ się szybko, odległości są niewielkie, także tutaj ryzyko wypadku raczej jest mniejsze. Oczywiście,
Komentarz usunięty przez moderatora
Samochody na sprzedaż z taksówki są z góry tańsze o 20-30% w porównaniu do zwykłych pojazdów. Główny powód: wbity w dowód TAXI. Nawet jeśli dbałeś o auto lepiej niż o swojego bombelka.
Co
Komentarz usunięty przez moderatora
Badania lekarskie co rok.
Wyższe OC z uwagi na wożenie ludzi i obowiązkowy przegląd co kwartał.
Dlaczego ja mam taki sam koszt roczny jako zwykły kierowca co ktoś kto używa pojazdu klika razy więcej, zarabia na tym i statystycznie stwarza większe zagrożenie z uwagi na czas poruszania się po drodze jak i zużycie auta. W dupie mam #!$%@? o doświadczeniu. O ilości emisji zanieczyszczeń nie wspominając.
@teodei: To sam siadaj i zarabiaj.
#!$%@?, ludzie co z Wami nie tak? Jak ktoś na czymś zarabia, ma działalność, to