NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA #3
- 315
Czy da się bardziej podkładać? Celem krótkiego przypomnienia, zgłaszałem do T-Mobile praktycznie co dziennie problemy techniczne. Robiłem to i telefonicznie i e-mailowo, tu także wysyłając kopię np. do prezesa. W odwecie T-Mobile rozwiązało ze mną umowy, ale wymyślili sobie że to moja wina i naliczyli kary umowne. Przysłali fakturę z naliczonymi bezprawnie karami. Do dziś nie wskazali konkretnego puntu umowy tudzież załączników do umowy pozwalających im na to, mimo że prosiłem o to wielokrotnie. Przysłali fakturę na 5000 zł, którą im odesłałem przekreśloną z adnotacją o braku podstaw formalnej i prawnej do naliczenia takowej w takiej wysokości. Wysłałem im kopię udzielonego prawnikowi pełnomocnictwa z informacją, że teraz mają się kontaktować z prawnikiem. I co?
Nie kontaktowali się z parnikiem, nie kontaktowali się ze mną, nie złożyli pozwu do sądu. Dziś dostałem kolejną fakturę znów z wyssaną z brudnego palca kwotą. Miałem się przestraszyć, czy może uznali że odebrało mi rozum?
Złożyłem więc zawiadomienie o możliwości popełniania przestępstwa z trzech paragrafów kodeksu karnego. Czy mogą się bardziej podłożyć? Mogą próbować sprzedać nieistniejący dług ale wtedy będę bogatym człowiekiem. :)
Poprzednie wpisy: Pierwsza faktura, Początek historii
Przy okazji przypominam o umieszczaniu (jeśli ktoś ma ochotę) hasztagów #TomaszNoLimit na stronie fb T-Mobile.
Komentarze (315)
najlepsze
Za mniej niż złotówkę dziennie nie wymagajmy robienia loda z połykiem
Tym razem jednak miałem gorszy
żadnych wad od roku nie zauważyłem.
To co wy zrobiliście to jest jasny wałek i jesteście na straconej pozycji. Mieliscie info że, klient posiada dostęp do social media a wy jak te debile dołożyliście rozpałki do #!$%@? własnego wulkanu xDD No gratulacje za debilizm, teraz to my bierzemy popcorn i patrzymy jak toniecie we własnym #!$%@? mózgowym.
Komentarz usunięty przez moderatora
I ja .
Nigdy nie miałem z nimi nic wspólnego.
Komentarz usunięty przez moderatora
Umowa została rozwiązana - ok, ale raty będziesz płacić dalej.
Twoja oferta składała się z abonamentu (usługi) oraz raty za sprzęt(y).
T-Mobile wypowiedziało Ci umowę związaną z abonamentem, ale nie raty.
Cała sytuacja jest kuriozalna i trzymam za Ciebie kciuki.
Parę razy miałem sytuacje w Orange z numerem mojej mamy, oraz w moim w Play (zawsze z udziałem RPK).
W Play (Red Bull Mobile) nie pomagała nawet opinia RPK, np. z bezpłatnym transferem YouTube, który był płatny.
Przeniosłem wszystkie usługi do Plus, Cyfrowy Polsat, aero2, a2mobile.
Od tego czasu każda reklamacja jest rozpatrywana pozytywnie na moją korzyść bez udziału RPK.
Czasem trzeba tylko
Przeanalizuj kopię całej korespondencji (email, EBOK etc), jeśli Twoja reklamacja nie została uwzględniona w terminie, uważam, że nawet umowa może ulec wypowiedzeniu od czasu nieudzielenia odpowiedzi w terminie (bodajże 30 dni).
To się nazywa domniemanie uznania roszczenia. Ale to chyba dotyczy konsumentów.
Prawdopodobnie czeka Cię proces cywilny, podeślę Ci link:
http://www.sprawnie.com/2015/01/reklamowanie-produktow-kupionych-na.html
2x12.30 mi zabrakło....
Również T-Mobile.
2 w 1