NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA #3
- 315
Czy da się bardziej podkładać? Celem krótkiego przypomnienia, zgłaszałem do T-Mobile praktycznie co dziennie problemy techniczne. Robiłem to i telefonicznie i e-mailowo, tu także wysyłając kopię np. do prezesa. W odwecie T-Mobile rozwiązało ze mną umowy, ale wymyślili sobie że to moja wina i naliczyli kary umowne. Przysłali fakturę z naliczonymi bezprawnie karami. Do dziś nie wskazali konkretnego puntu umowy tudzież załączników do umowy pozwalających im na to, mimo że prosiłem o to wielokrotnie. Przysłali fakturę na 5000 zł, którą im odesłałem przekreśloną z adnotacją o braku podstaw formalnej i prawnej do naliczenia takowej w takiej wysokości. Wysłałem im kopię udzielonego prawnikowi pełnomocnictwa z informacją, że teraz mają się kontaktować z prawnikiem. I co?
Nie kontaktowali się z parnikiem, nie kontaktowali się ze mną, nie złożyli pozwu do sądu. Dziś dostałem kolejną fakturę znów z wyssaną z brudnego palca kwotą. Miałem się przestraszyć, czy może uznali że odebrało mi rozum?
Złożyłem więc zawiadomienie o możliwości popełniania przestępstwa z trzech paragrafów kodeksu karnego. Czy mogą się bardziej podłożyć? Mogą próbować sprzedać nieistniejący dług ale wtedy będę bogatym człowiekiem. :)
Poprzednie wpisy: Pierwsza faktura, Początek historii
Przy okazji przypominam o umieszczaniu (jeśli ktoś ma ochotę) hasztagów #TomaszNoLimit na stronie fb T-Mobile.
Komentarze (315)
najlepsze
Zdecydowana większość naszego społeczeństwa nie czyta co podpisuje albo nie zna się na technologii, a później jest płacz i reklamacje.
Tak operatorzy mają swoje za uszami ale będąc we wszystkich 4 największych sieciach z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że na ok. 15 reklamacji, które składałem mniej niż połowa dotyczyła błędnego
Komentarz usunięty przez moderatora
To jest według nich powód. A teraz znajdźmy stoswne zapisy
@Felonious_Gru: Jak spoglądałem to wyglądali najciekawiej.
Dziwny zbieg okoliczności z moimi pierwszymi wykopami o T-Mobile, ale nie szerzmy teorii spiskowych :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Oni mają zawsze burdel w papierach, mi kazali zapłacić za rachunek sprzed 6 miesięcy, oczywiście wszystko zapłacone i okazało że mam spora nadpłatę....
Odkąd z nimi skończyłem złego słowa nie powiem
Komentarz usunięty przez moderatora
https://www.multimedia.pl/Telefon-komorkowy
@anacron tutaj jest wszystko wyjaśnione. Sam pracuję w telekomie, wiem że takich abonentów trzeba się pozbywać i są wrzodem na dupie bez względu na to gdzie są, bo to taka już mentalność, afera dla afery.
Samo twoje zachowanie pokazuje że jesteś typowym czerwonym furiatem.
Karę zapłacisz, bo po pierwsze z korpo nie wygrasz, a po drugie należy ci się. Szkoda że nie pokazujesz swojej korespondencji z nimi, albo rozmów nie pokażesz
@tajemniczygosc: Wygrałem z korpo nie raz.
I bawi mnie że wielkiego jaśnie korpo broni taki szeregowy szczurek. Muszą strasznie prać mózgi że tak się utożsamiaćie z firmą. Macie śpiewanie firmowego hymnu w poniedziałkowe poranki?
Znasz takie powiedzenie "Kto ludzi obsługuje ten się w cyrku nie śmieje"?
Nie przekonasz do swojego zdania kogoś kto nie przeżył na dłuższą metę kontaktów z klientami.
To niemożliwe, niewykonalne i nie warte Twojego wysiłku. Przeciętny Kowalski zawsze stanie po stronie klienta w sporze z firmą. Zawsze. Solidarnie i kolektywnie wyrazi swoja pogardę dla ludzi którzy szykują mu jedzenie, pilnują porządku , wożą karetkami czy podają mięso na stoisku. Telekom więc
Na moje oko będzie kilka tysi jeśli brałeś aparaty .
Ja mam telefony od początku sieci cyfrowych.ale
na szczęście po kilku latach dotarło do mnie że umowy są dla idiotów.
Wolę nie liczyć straconej kasy.
To jak dla mnie taka osoba jest prawdopodobnie skrajnie tępa, egocentryczna albo chora psychicznie. A może i wszystko na raz. I to jest sprzeczne z zasadami współżycia społecznego, tak jak każde uporczywe nękanie.Trzeba było jak człowiek dorosły rozwiązać umowę a nie jak 5-cio letnie dziecko