PESA gruntownie zmodernizuje ED74, będzie to kosztowało więcej niż ich produkcja
Jak dowiedział się "Rynek Kolejowy", PKP Intercity oficjalnie zaakceptowało ofertę Pesy na modernizację czternastu jednostek ED74. Pochłonie to aż 274,8 mln złotych. PKP chciało wydać 247 mln. Pierwotny zakup kosztował łącznie 222 mln (171 mln za 11 sztuk + 51 za dodatkowe 3 jednostki).
Baron_Al_von_PuciPusia z- #
- #
- #
- #
- #
- 135
- Odpowiedz
Komentarze (135)
najlepsze
@bojownik69: Raczej ile zapłacisz taki masz produkt, a że w przetargu musi być taniej niż to jest możliwe, to tak to się kończy.
@gotcha: wspaniale przemilczałeś to, że zarówno w PR jak i Intercity się psuły
I jeszcze do samego zarzutu że coś jest państwowe. Dobrze ze jest. Strategiczne gałęzie gospodarki powinny pozostawać pod kontrolą państwa i część transportu
Gdzie tu sens? Na złom z tym i nowe budować, oj chyba ktoś przytulił grubą sumkę.
A jeśli ktoś kiedyś kupił malucha za 12 000zł, a teraz za jego gruntowną modernizację (montaż klimy, skórzanej tapicerki, położenie nowego lakieru, wymiana silnika na mocniejszy etc.) zapłaci 15 000zł to też powód do kręcenia
Nie, ale w wiadomościach będzie informacja, że PO wyrzuciło dobre pociągi w krzaki, a wspaniałomyślny PiS je z nich wyciągnął i kraj właśnie wstaje z kolan, niemówiąc, że zachód zazdrości nam dobrobytu.
No i lud to kupi, nie zwracając uwagi że to gówno a nie pociąg.
Połowa pociągów w Intercity to TLK.