Sekcja zwłok, DSG Dwusprzęgłowa skrzynia biegów, jak działa...
Dzisiaj w prosektorium prof. Chrisa bardzo fajna skrzynia biegów, która jest magicznym połączeniem manuala i automatu. DQ250 zostało przeze mnie (chociaż nie do końca) wypatroszone i pokażę Wam istotę jego działania. Będę wdzięczny za Wasze komentarze.
reddml z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 178
Komentarze (178)
najlepsze
@CyberDeath: Nie wiem czy zauważyłeś ale w DSG pompa oleju pracuje cały czas, dopóki kręci się silnik nie da rady jej odłączyć, bez wyjęcia całej skrzyni.
Czy to już problem ze skrzynią czy ze sprzęgłem?
@kill-9:
Dokładnie tak się dzieje, np klasyka DSG - widzimy zielone na skrzyżowaniu z nawrotem przed nami, dajemy gazu, dojeżdżamy do skrzyżowania, szybkie hamowanie, robimy nawrót, dajemy gazu i przez chwilę nie ma czym jechać, bo skrzynia się pogubiła i myślała, że dalej
Dokładnie wytrzymuje w golfie R czy audi S3 ( i znosi dobrze mody)
A montuje się je już w dieslach i benzynie 2.0
Że jak ktoś się zastanawia czy 1.5/1.8 czy 2.0 to brać tam gdzie lepsza skrzynia
Czy naciśnięcie na hamulec zatrzymuje jakiś wałek w tej skrzyni? Wydaje mi
@SpokojnyPan: powiedz to użytkownikom FSI. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@SpokojnyPan: pisałem Ci, że nawet gazety PROvolkswagenowe piszą o nieudanej konstrukcji silników FSI i o krótkiej żywotności skrzyń DSG, a Ty mi tu wyjeżdżasz z jakimiś forumowymi powieściami