Gillette i Braun - sprzedaż netto 8% w dół. :)
Pomimo wzrostów naokoło, P&G zaliczyło spadek sprzedaży netto o 8% w produktach do golenia. Bardzo pozytywne wieści o skutkach ich pamiętnej kampanii reklamowej :)
Falcon z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 253
- Odpowiedz
Pomimo wzrostów naokoło, P&G zaliczyło spadek sprzedaży netto o 8% w produktach do golenia. Bardzo pozytywne wieści o skutkach ich pamiętnej kampanii reklamowej :)
Falcon z
Komentarze (253)
najlepsze
OralB, Braun, HeadAndShoulders i tak dalej.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Procter_%26_Gamble_brands
kampanie marketingowe nie robi się po to, żeby tracić udziały w rynku to raz
dwa - jest to spółka akcyjna, która odpowiada przed akcjonariuszami, którzy na pogorszenie wyniku nie mają "#!$%@?"
i trzy - #usunkonto
2. No fajna kampania, taka prospołeczna, mężczyźni zachowują się paskudnie i trzeba im to uświadomić
3. ???
4. KURŁAA JAK TO PRAWIE 10% SPADKU NA SPRZEDAŻY
Po co brać najlepszych, skoro można bezkarnie dyskryminować mężczyzn? No, prawie bezkarnie ¯\_(ツ)_/¯
https://www.wykop.pl/link/4842383/gilette-tworzy-program-mentoringowy-dla-studentow-ale-tylko-dla-kobiet/
jedyne dwa powody które mogę sobie zobrazować to rozgłos i reklama bardziej społeczna niż faktycznie zachęcająca do kupna
ale w obu przypadkach nie obraża się targetu który kupuje twój produkt!!!!!!
to jakby Maybach albo Rolls Royce zrobił reklamę (tak wiem, takich produktów nie reklamuje się w telewizji xD) gdzie kupujących ich produkt zaklasyfikowałby jako stereotypowych
@niochland: działy marketingu mają w korporacjach największe zagęszczenie idiotów na pracownika i jak podlejesz to sosem SJW to wychodzą właśnie takie kwiatki. Nie znaczy to, że wszyscy marketingowcy to idioci, jedynie większość z nich z mojego doświadczenia.
https://www.moreaboutadvertising.com/2019/01/egard-watches-cashes-in-on-gillette-ad-rumpus/
Co pokazuje, że dla firm wyłamujących się z feministycznej narracji są przewidziane nagrody.
Prawdopodobnie zwłaszcza małe i średnie przedsiębiorstwa mogą na tym dużo zyskać, bo tak jak Egard Watches, mogą z niebytu medialnego stać się znane.
Takiego efektu nie osiągnie się kadząc feministkom, bo to zbyt powszechne, by się tym wyróżnić.
A poza tym głupie:)
Bojkot trwa.