Apple cenzuruje informacje o możliwości naprawy swoich produktów
Nie łamiące żadnego punktu regulaminu osoby są banowane za szerzenie "prawdy niepożądanej". Firma Jessy Jones pomaga tysiącom użytkowników rocznie w odzyskiwaniu danych z zalanych iPhonów. Serwis Apple powtarza jak mantrę, że jeżeli telefonu nie da się włączyć to nadaje się tylko do wyrzucenia.
Tesofni z- #
- #
- #
- #
- 82
- Odpowiedz
Komentarze (82)
najlepsze
@skorpion666 via iOS
¯\_(ツ)_/¯
Apple ma dobre produkty, świetnie skrojone pod klienta ale...
- są przeraźliwie drogie względem konkurencji
- klienta rżnie się na kasę na każdym produkcie i pod produkcie (choćby ceny kabli są porażające)
- technologiczne postarzanie produktów jest tam podniesione niemal do rangi sztuki
I choćby dlatego raczej nigdy nie kupię ich produktów.
Zgadzam
@Ziorek:
Jeśli coś jest skrajane, to ludzkie chcice i wyobrażenia. To one są krojone (marketingiem) pod cechy urządzeń, a nie odwrotnie.
Urządzenia są coraz bardziej identyczne, a opcji personalizacji tak naprawdę nie jest wiele.
Chyba nic lepiej nie będzie przykładem, niż kwestia wyboru koloru menu w OSX. No jest. Dwie nastawy: czarne lub białe; czarne nazywa się "dark theme". Wprowadzone z medialnym hukiem po
@Ziorek:
No jakby to powiedzieć... "urządzenie ustawiane pod klienta", a "klient ustawiany pod urządzenie" to są dokładne przeciwności, więc... khm... sensu stricte to tak - dokładnie powiedziałeś, że jest inaczej. :) Ale spoko.
Nie, żeby Apple było moim wrogiem numer jeden - tak samo zachowuje się gros producentów - zarówno w elektronice, jak i prawie każdej innej dziedzinie życia. Samochód? No tam możesz wybrać