Polak pokonał potężną sztuczną inteligencję od DeepMind w Star Craft II
AlphaStar, grająca w tę popularną grę Blizzarda sztuczna inteligencja, w końcu została pokonana przez ludzkiego zawodnika, co jest nie lada wyczynem, bo trzeba pamiętać, że do tej pory ze wszystkimi radziła sobie bez problemu.
future21 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 67
Komentarze (67)
najlepsze
@hacerking:
Today in “computer beats human at thing computers could not previously beat humans at” news: Google Deepmind has bested StarCraft 2 pros at their own game. “AlphaStar” was unveiled on a livestream last night, in a show
Chciałbym zobaczyć jak gra z Serral, INnoVation, Maru, Elazer itd. ;)
@egonszef: Tak, nowe koncepcje powstają na zasadzie głuchego telefonu wprowadzającego drobne zmiany w tym co już znamy.
@egonszef: Nie ma jednak żadnych szczególnych przeszkód które uniemożliwiałyby zaimplementowanie takiego głuchego telefonu na maszynie cyfrowej.
Przypuśćmy że AI potrzebuje pierdyliard milisekund żeby przeanalizować wszystkie kombinacje i wybrać optymalne rozwiązanie, a czasu ma pierdylion milisekund (rząd większości mniej), co się dzieje wtedy. Czy to jest tak jak w Monte Carlo i liczeniu całki (czyli uzyskujesz wynik z mniejszą dokładnością, bo zostało wylosowane mniej punktów?).
widać nie wiesz o czym mówisz (chyba że użyłeś jakiegoś niezgrabnego skrótu myślowego), a szachy to to nie są
Oglądałem
Nie wiem jak dokładnie działają użyte w rozgrywkach algorytmy uczenia się, ale tak jak napisałem wcześniej prawdopodobnie analizując przebieg rozgrywki algorytm nauczy się na własnych błędach i nie pozwoli lub zniweluje takie zachowanie w przyszłości