[UWAGA!] Fałszywy dowód i tak przejdzie weryfikację!
Oszust nie musi ukraść Twojego dowodu osobistego. I tak na Twoje nazwisko może dokonać wyłudzenia! A Tobie wystawią fakturę i wezwą Cię do zapłaty.
ciekawe_w_sieci z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 115
- Odpowiedz
Oszust nie musi ukraść Twojego dowodu osobistego. I tak na Twoje nazwisko może dokonać wyłudzenia! A Tobie wystawią fakturę i wezwą Cię do zapłaty.
ciekawe_w_sieci z
Komentarze (115)
najlepsze
Wystarczyłoby wprowadzić prawo pozwalająca zastrzec sobie np: Nie wyrażam zgody na wzięcie kredytu poza daną wybraną prze zemnie placówką...
Co oznaczałoby, że przy zakładania konta w banku wypełnienie formularza nie zgadzam się na branie kredytu w żadnym innym banku poza obecną placówką i wyłącznie przy osobistym stawiennictwie się w danej placówce. Tak samo powinny być opcje nie wyrażania zgodny na branie kredytu przez internet
Przecież taka sprawa powinna być banalna do załatwienia przez służby w jeden dzień. Tymczasem prokuratura UMARZA śledztwo w tak poważnej sprawie, bo "nie znalazła sprawcy" (?!). Kryminalisty, który fizycznie pojawił się w salonie, na pewno dał się nagrać na jakieś kamery itd.
Rządowi, który jest do tego stopnia nieudolny, nie powinno się powierzać nawet oddania
Całe to #!$%@? sie po sądach godziny na zdobywanie wiedzy, przesiadywanie na forum prawym i mirko na tagu #studentprawa nie zostaje zrekompensowane
@bolo1: Właśnie, jakim cudem po PIĘCIU LATACH zasranych rządów PO?
Nie jestem ani za PO, ani za PiS, ale nie przeginajmy - wszystko to wina PiS? A może to wina WSZYSTKICH rządów jakie mieliśmy od 1990?
Do wyłudzenia chwilówki wymagane jest prawidłowe połączenie ze sobą 1) Imienia 2) Nazwiska 3) Numeru PESEL, reszta może być zmyślona.
Jeżeli dane 1 + 2 +3 się ze sobą zgadzają to reszta nie ma znaczenia adres, numer i seria dowodu itp.
Nikt z tym nic nie zrobił od kilku lat i kolejny debilny rząd też się do tego nie zabiera. Najlepiej spakować walizki i wyjechać z tego kraju
To nie osoba której ukradziono tozsamosc powinna się tłumaczyć, ale Orange powinno zająć się sprawą i w trybie pilnym szukać winnych, zarówno ze strony oszusta jak i swoich pracowników, jeżeli niedopelnili obowiązków.
Niestety w Polsce ofiara musi udowadniać że nie jest koniem, a firmy jak orange mają zaiscie rakowe podejście do obsługi klienta. Sam z nimi targalem się ostarnjo, bo zawalili sprawę, i zamiast załatwić profesjonalnie
@bolo1: Co xD
@bolo1: witamy
"Pan nie oszukuje, prawda?"
"Ależ skąd. Prawdę mówię"
"No tak, oczywiście. Tu dla Pana pięć ekstradrogich telefonów i miłego dnia".
I nikt nie pójdzie siedzieć, bo nie ma sprawcy.
mi np wciskali cichaczem usługi których nie chciałem i za które musiałem płacić zanim ich nie anulowałem, to powszechna praktyka - kilkaset tysięcy klientów i każdy naciągnięty na co najmniej jeden miesiąc płacenia za usługi których nie zamawiał
A wystarczy #!$%@? autoryzacja 2 stopniowa aby zmniejszyc o 90 % te szwindle