Empik i praktyki sklepu w czarny piątek
TL;DR: Empik przyjmuje zamówienie, podaje czas realizacji oraz zapewnia o kompletowaniu zamówieniu, a na końcu je anuluje
Saper86 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 94
- Odpowiedz
TL;DR: Empik przyjmuje zamówienie, podaje czas realizacji oraz zapewnia o kompletowaniu zamówieniu, a na końcu je anuluje
Saper86 zZ powodu #blackfriday zrobiło się głośno o kilku sklepach, więc może i ja dorzucę jak zostałem potraktowany przez Empik.
Z powodu fajnej obniżki cen na empik.com zamówiłem z konta mojego różowego drona Mavic Pro, Empik przyjął moje zamówienie do realizacji i wyznaczył dostarczenie paczki na 21-22.11 w wyznaczonym przeze mnie punkcie odbioru.
Po braku informacji ze strony sklepu 21.11 o wysyłce poszedł do nich mail, na który mój różowy dostał odpowiedź pod koniec wczorajszego dnia - Empik tłumaczył się kompletowaniem mojego zamówienia.
Następnego dnia moje zamówienie zostało anulowane
Komentarze (94)
najlepsze
Rzecznik Praw Konsumenta
I potem jeszcze anulowanie zamówienia bez jakiejkolwiek konsultacji z klientem, który np. chciałby poczekać na nową dostawę. Kogoś tu w poniedziałek rano będzie ryj bolał na bruku przed firmą.
- akcja miała wystartować wcześniej na aplikacji mobilnej - wywalało przerwę techniczną, czy jakoś tak, czyli nic z tego.
- nie dałem rady dodać dwóch rzeczy, które chciałem sobie "wyrwać" - jedna się dodała, druga nie dała rady, bo błędy, przerwy/problemy techniczne etc. (przykłady na screenie)
- Po jakichś 40 minutach okazało się (ale ten czas zleciał na odświeżaniu stron), że jedno już zostało wykupione
- A chcąc kupić choć to drugie: i tak nie dało rady, bo błąd wywalał przy próbie zaglądnięcia do koszyka
...