Spółki państwowe ograniczyły reklamy w TVN, a zwiększyły w TVP i Polsacie
Polska Fundacja Narodowa i 19 współpracujących z nią spółek państwowych w latach 2015-2017 mocno ograniczyły nakłady reklamowe w stacjach TVN, a zwiększyły w kanałach Telewizji Polskiej i Polsatu oraz Polskim Radiu - wynika z analizy Najwyższej Izby Kontroli.
Wirtualnemedia_pl z- #
- #
- 126
- Odpowiedz
Komentarze (126)
najlepsze
TVP nie oglądam bo Kurski przegiął
GW nie czytam bo to już jest szczujnia na całego
TVN24 czasami. Nudni są , niczego ciekawego nie dowiem się prócz jakiś popłuczyn po Wyborczej
Poziom trzyma Polsat, Rzepa ale nie są w stanie zastąpić przekazu amatorów
A Wy gdzie grzebiecie?
Komentarz usunięty przez moderatora
Styl działania typowy dla wschodniej "demokracji".
@Monero: Ale to nie są pieniądze władzy, że ona może dawać je swoim kumplom w przyjaznych mediach. Środki publiczne mają być wydawane w sposób obiektywny i jasny - np. ze względu na zasięgi danego medium.