Ja jestem pod wrażeniem. Motocykle wyglądają jak te oryginalne kilkadziesiąt lat temu. Nawet silnik wyglądem nie odbiega zacznie od pierwowzoru co jest dużym plusem patrząc jak wyszedł "nasz Junak". Tak powinna wyglądać reaktywacja marki.
The new Jawa and Jawa 42 are powered by a 293cc liquid-cooled single-cylinder engine which makes 27bhp and 28Nm of torque. The engine is BS-VI-compliant and is mated to a six-speed gearbox.
Jeśli cena będzie na poziomie do 25 tys zł to myślę że ten pomysł chwyci. Dziś jest zapotrzebowanie na motocykle retro. Nie możemy mówić o wielkim rynku ale o takim na z którego Jawa będzie mogła się ze spokojem utrzymać. Wynika to z zasadniczo braku dużej konkurencji. Japończycy już nie robią W 800. Tryumph jeszcze robi swojego Bonevila T100 ale motocykl kosztuje sporo pieniędzy. Konkurencją dla jawy jest Indyjski Royal Enfild i Chiński Romet Clasic 400.
@Betterlike: Jak bym miał wolne 13 tys zł to bym sobie takiego retro sprawił. Mam wielką słabość do 2T. A jak by był jeszcze z wózkiem bocznym to już chyba nirwanę bym osiągnął. Pozdrawiam. PS. Masz motocykl?
The new Jawa and Jawa 42 are powered by a 293cc liquid-cooled single-cylinder engine which makes 27bhp and 28Nm of torque. The engine is BS-VI-compliant and is mated to a six-speed gearbox.
Jeśli cena będzie na poziomie do 25 tys zł to myślę że ten pomysł chwyci. Dziś jest zapotrzebowanie na motocykle retro. Nie możemy mówić o wielkim rynku ale o takim na z którego Jawa będzie mogła się ze spokojem utrzymać. Wynika to z zasadniczo braku dużej konkurencji. Japończycy już nie robią W 800. Tryumph jeszcze robi swojego Bonevila T100 ale motocykl kosztuje sporo pieniędzy. Konkurencją dla jawy jest Indyjski Royal Enfild i Chiński Romet Clasic 400.
Komentarze (20)
najlepsze
Jeśli cena będzie na poziomie do 25 tys zł to myślę że ten pomysł chwyci.
Dziś jest zapotrzebowanie na motocykle retro. Nie możemy mówić o wielkim rynku ale o takim na z którego Jawa będzie mogła się ze spokojem utrzymać. Wynika to z zasadniczo braku dużej konkurencji.
Japończycy już nie robią W 800. Tryumph jeszcze robi swojego Bonevila T100 ale motocykl kosztuje sporo pieniędzy.
Konkurencją dla jawy jest Indyjski Royal Enfild i Chiński Romet Clasic 400.
PS. Masz motocykl?
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Jeśli cena będzie na poziomie do 25 tys zł to myślę że ten pomysł chwyci.
Dziś jest zapotrzebowanie na motocykle retro. Nie możemy mówić o wielkim rynku ale o takim na z którego Jawa będzie mogła się ze spokojem utrzymać. Wynika to z zasadniczo braku dużej konkurencji.
Japończycy już nie robią W 800. Tryumph jeszcze robi swojego Bonevila T100 ale motocykl kosztuje sporo pieniędzy.
Konkurencją dla jawy jest Indyjski Royal Enfild i Chiński Romet Clasic 400.