Upadek studia Telltale Games. Co poszło nie tak i jak można było tego uniknąć?

Studio Telltale Games miało to, o czym mógłby pomarzyć każdy producent gier. Licencje na znane na całym świecie marki, sprawdzoną formułę i uznanie w oczach branży. To prawdziwa ironia, że właśnie sukces doprowadził tę firmę do stanu śmierci klinicznej i uczynił z niej przestrogę dla innych.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 8
- Odpowiedz




Komentarze (8)
najlepsze
1. Brak realnego wyboru w grach - co byśmy nie robili to jeżeli postać X miała zginąć, to ginęła, często w żenującym stylu byleby zginąć. Do tego częste pomijanie wcześniejszych istotnych decyzji powodowało, że nie miały one znaczenia. Jak za pierwszym razem było to jeszcze świeże i nie raziło w oczy, tak później zwyczajnie ogrzewany po raz n-ty kotlet przestał być w ogóle zdatny
Zbyt polskie.