Miota nim jak szatan!
Lądowanie A380 z bocznym wiatrem. Düsseldorf, 4K. Piękne z zewnątrz, słabiej w tylnych rzędach samolotu :)
phiro z- #
- #
- #
- #
- #
- 120
- Odpowiedz
Lądowanie A380 z bocznym wiatrem. Düsseldorf, 4K. Piękne z zewnątrz, słabiej w tylnych rzędach samolotu :)
phiro z
Komentarze (120)
najlepsze
Wiatr czołowy jest najlepszy dla samolotów. Wszystkie poruszają się względem powietrza nie ziemi, więc wiatr czołowy wiejący z prędkością 30km/h oznacza, że względem ziemi samolot porusza się o te 30km/h wolniej, co oznacza krótszą drogę lądowania, mniejsze zużycie hamulców i większy margines bezpieczeństwa, a przy starcie analogicznie mniejsze zużycie paliwa. Dlatego zawsze piloci starają się lądować pod wiatr jeśli jest taka możliwość.
tl;dr: Pilot dał ciała.
Generalnie pilot przesadził z korektą toru lotu i wychyleniem steru co powodowało kolejne machnięcia.
Ci piloci mają jaja z adamantium i mistrzowski fach w rękach
Ale może jest jakiś specjalista, który może napisać czy jakiś techniczny przegląd dotyczący podwozia robi się w takim przypadku?