@Purebreed: jedyny problem z #retropie to emulacja n64, jak do tej pory uznaje ze jedyna grywalna gra na malince to f-zero x. Poza tym wszystkie systemy do od atari 2600 do ponga smigaja jak szalone. Jak przynioslem do pracy i pokazalem szefowej to na legalu gralem w Spider-Man and Venom Maximum Carnage przez 4h na projektorze :)
To ja wole swoje Pi-PS2, nie tylko gry z PS1, ale PS2, Nintendo, C64 i Amiga, gameboy, mame i co kto chce.
Z wbudowanym ekranem LCD i malym wzmacniaczem do dzwieku. Obsluguje dwa kontrolery PS2/1 zwykly joystick i ma wbudowane na stale kilka przyciskow do sterowania. 4xUSB, wyjscie dzwieku (przed wzmacniaczem) i zabudowany pendrive w starym dobrym module pamieci z PS. Kllawisze i diodki z PS2 dzialaja i mozna je obslugiwac programowo
I dlatego wybrałem Xboxa. Mają inne podejście, wsteczna kompatybilność. Ale nieee, lepiej wydać jakąś głupią konsolkę i upierać się przy exclusive'ach, żeby ktoś chętny na daną grę nie miał wyboru i był zmuszony do kupna PS4.
100$ za coś, co nawet w ułamku procenta nie potrafi robić tego, co dzisiejsze open-source'owe emulatory xDDDD A mamy: - rozdzielczość renderowania podniesioną do nawet 32 * 320 pikseli oraz 32 * 240 pikseli - głębie kolorów renderowanego obrazu w 32 bitach z pominięciem ditheringu - możliwość włączenia trybu szerokiego obrazu (widescreen), co przy grach 3D działa w zdecydowanej większości znakomicie - ominięcia ograniczeń sprzętowych konsoli, przejawiających się w spowolnieniach w grach
Komentarze (154)
najlepsze
Jak przynioslem do pracy i pokazalem szefowej to na legalu gralem w Spider-Man and Venom Maximum Carnage przez 4h na projektorze :)
Z wbudowanym ekranem LCD i malym wzmacniaczem do dzwieku. Obsluguje dwa kontrolery PS2/1 zwykly joystick i ma wbudowane na stale kilka przyciskow do sterowania. 4xUSB, wyjscie dzwieku (przed wzmacniaczem) i zabudowany pendrive w starym dobrym module pamieci z PS. Kllawisze i diodki z PS2 dzialaja i mozna je obslugiwac programowo
- rozdzielczość renderowania podniesioną do nawet 32 * 320 pikseli oraz 32 * 240 pikseli
- głębie kolorów renderowanego obrazu w 32 bitach z pominięciem ditheringu
- możliwość włączenia trybu szerokiego obrazu (widescreen), co przy grach 3D działa w zdecydowanej większości znakomicie
- ominięcia ograniczeń sprzętowych konsoli, przejawiających się w spowolnieniach w grach