Allegro.Usuwa Pani komentarz do jutra albo spotkamy się w sądzie.
Po co ulepszać politykę obsługi klientów, skoro można ich po prostu postraszyć, że za negatywne komentarze firma skieruje sprawę do sądu? Allegro twierdzi, że to marginalne sytuacje, ale lektura forów internetowych
F.....x z- #
- #
- #
- #
- #
- 233
Komentarze (233)
najlepsze
Skoro konsumenci mogą pozywać budowlańcow, lekarzy, dentystów, kosmetyczny, fryzjerów, mechaników etc. etc, smarować co chcą w internecie, to przecież przedsiębiorca ma to samo prawo - też może się bronić i oczekiwać odszkodowania i zadośćuczynienia od klienta. Tak działa prawo, nie w jedną stronę, a w dwie.
Natomiast patrząc po idiotycznych treściach niektórych komentarzy negatywnych na Allegro - nie dziwię się rosnącej liczbie pozwów.
Inna rzecz ze alegro tez ma swoje za uszami, do sciagania kasy to pierwsi, ale czarno na bialym im dowody przedstawisz to i tak oni zadnej strony nie popieraja (i kasy nie zwroca) i sam sie kliencie po sadach ciagaj.
Może i mała kwota, ale trochę